eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto z powiadamianiem SMS › Re: konto z powiadamianiem SMS
  • Data: 2004-05-09 21:36:09
    Temat: Re: konto z powiadamianiem SMS
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    >>Placilem Maestro z PINem. Tzn. probowalem zaplacic. Kasjerka
    >>wczytywala karte i podawala kwote, ja zatwierdzialem kwote i
    >>podawalem PIN. Za kazdym razem wyjezdzal kwitek z napisem typu
    >>"problemy z autoryzacja, transakcja odrzucona". Na piec prob bank
    >>zalozyl mi dwie blokady. Jedna mimo tego, ze byla informacja o
    >>bledach i anulowaniu transakcji, a druga czekala ciagle na
    >>potwierdzenie, czyli nie bylo informacji, ze zostala odrzucona. Tak
    >>mi zeznal konsultant.
    >
    > A może problem wystąpił w drugą stronę - tzn. w momencie przekazywania
    > zgody, już po założeniu blokady?

    Moze. Ale to nie powinien byc moj problem. Poza tym byly trzy rozne
    reakcje banku na takie same proby autoryzacji.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1