  • Data: 2004-05-09 21:05:34
    Temat: Re: konto z powiadamianiem SMS
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    > A mnie się wydaje*, że jest tak:
    >
    > 1. Transakcja z PIN-em - kasjerka wklepuje dane, klient wklepuje PIN.
    > Jeśli odmowa - wiadomo.
    > Jeśli zgoda - POS drukuje slip z potwierdzeniem.

    > *jeśli się mylę, proszę o poprawienie.

    Placilem Maestro z PINem. Tzn. probowalem zaplacic. Kasjerka wczytywala
    karte i podawala kwote, ja zatwierdzialem kwote i podawalem PIN. Za
    kazdym razem wyjezdzal kwitek z napisem typu "problemy z autoryzacja,
    transakcja odrzucona". Na piec prob bank zalozyl mi dwie blokady. Jedna
    mimo tego, ze byla informacja o bledach i anulowaniu transakcji, a druga
    czekala ciagle na potwierdzenie, czyli nie bylo informacji, ze zostala
    odrzucona. Tak mi zeznal konsultant.

    Niestety karta nie byla inteligowa i nie moglem sledzic za pomoca SMSow,
    co tez bank ciekawego na moim koncie wyczynia. ;-)

    Bartol