  • 41. Data: 2008-02-17 10:26:12
    Temat: Re: konto online w eurobanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 16-02-2008 o 23:57:31 smE <n...@n...com> napisał(a):

    > Wydaje mi się, że dla mnie tandem Eurobank+mBank (do wypłat z bankomatów)
    > będzie idealny.

    No...jesli podziekuje BPH (przypominam - konto SezamDirect......) to
    mieszanka mBank (oszczednosci+ debet w koncie) + BZWBK konto24pl+ Eurobank
    + oszczednosciowe Citi i "Polbank oszczednosciowe jesc nie wola" tez
    zaspokoja moje potrzeby ;)

  • 42. Data: 2008-02-17 10:52:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 17-02-2008 o 11:23:25 Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Ile kont... Po co oszczednosciowe Citi ?

    Wrzucam tam z wyprzedzeniem pieniadze pod splate KK Citi

  • 43. Data: 2008-02-18 13:52:49
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Mithos"

    > Tak, wiem. Wlasnie jedynie z uwagi na PartnerClub moglbym sie
    > zainteresowac ich KK.

    twierdzą w eurobanku, ze KK PartnerClub nie ma
    przez internet nawet podgladu,
    ale promocyjnie na Statoilu ją ludziom wciskają
    *** blad ***

  • 44. Data: 2008-02-18 14:16:38
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > twierdzą w eurobanku, ze KK PartnerClub nie ma
    > przez internet nawet podgladu,

    Jak nie ma jak ma? Przecież to to samo co ich Visa Classic tylko w innym
    opakowaniu. Kolega ma i korzysta - w serwisie online eurobanku ma podgląd do
    karty, na stronie PC sprawdza sobie punkty.

    Pozdrawiam
    Parl Dro

  • 45. Data: 2008-02-18 23:37:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Parl Dro"

> [...]
    > opakowaniu. Kolega ma i korzysta - w serwisie online eurobanku ma
    > podgląd do
    > karty, na stronie PC sprawdza sobie punkty.

    OK, powolam sie was i sprawdze jak zeznają teraz
    (na tym moim Statoilu)
    *** blad ***