  • 31. Data: 2008-02-16 00:30:35
    Temat: Re: konto online w eurobanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dnia 15-02-2008 o 15:07:58 RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > wysłałem tam kilka złotych, aby przetestować przelewy
    >
    > zobaczymy jakie będą efekty tego testu

    Czy wplatomaty Eurobanku dzialaja rowniez jako bankomaty wyplacajace
    gotowke?
    Bo na swoich sciezkach widze dogodny punkt, ale ma oznaczenie wplatomat, a
    nie bankomat.

  • 32. Data: 2008-02-16 07:43:19
    Od: RW <n...@l...spamu.pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Mi sie podoba Money.pl. I co ciekawe, przy tym samym wzorze, kredytowa
    > jest o wiele ladniejsza od debetowej.
    mi się podobała przez 2 tygodnie, później sreberko poschodziło...

  • 33. Data: 2008-02-16 09:25:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> writes:

    [...]
    > Byś zobaczył debetową kartę Nordei, to byś może wiedział co to smutek...

    Raczej sraczka nie smutek (jeśli o tym samym mówimy :) )

    KJ

  • 34. Data: 2008-02-16 09:52:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > najładniejszą jaką teraz mam jest Allekarta kredytowa, czarna i tak się
    > fajnie mieni jak się patrzy pod światło ;-)

    Ktos tu kiedys dawal zdjecie Allekarty i byla mocno zeszmacona od
    normalnego uzytkowania.

    --
    Mithos

  • 35. Data: 2008-02-16 13:18:49
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Ktos tu kiedys dawal zdjecie Allekarty i byla mocno zeszmacona od
    > normalnego uzytkowania.
    >
    > --
    > Mithos

    silnie z niej korzystam i jakoś nic jej się nie stalo, ma jeszcze prawie
    całe "sreberko" na literach i cyfrach, więc na pewno nie jest z nią źle,
    raczej zachowuje się normalnie

    pozdr.
    RobertS

  • 36. Data: 2008-02-16 13:23:26
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > silnie z niej korzystam i jakoś nic jej się nie stalo, ma jeszcze prawie
    > całe "sreberko" na literach i cyfrach, więc na pewno nie jest z nią źle,
    > raczej zachowuje się normalnie

    to ja mam taka
    http://www.payback.pl/allekarta/
    i juz dawno nic na niej nie widac :)
    chyba najgorsze wykonanie z kart wypukłych jakie mam

  • 37. Data: 2008-02-16 22:57:31
    Od: smE <n...@n...com>

    > Czy wplatomaty Eurobanku dzialaja rowniez jako bankomaty wyplacajace
    > gotowke?
    > Bo na swoich sciezkach widze dogodny punkt, ale ma oznaczenie wplatomat, a
    > nie bankomat.

    Wydaje mi się, że każda placówka ma co najmniej bankomat. Jeśli w placówce
    nie ma wpłatomatu to mają kasę i przyjmują pieniądze normalnie w "okienku"
    kasowym.

    Ja właśnie dzisiaj założyłem sobie to konto i jestem, jak narazie, bardzo
    zadowolony. Ostatnio zlikwidowałem konto w Polbanku, poniewaz jak dla mnie
    bankowość internetowa w Polbanku jest nieużywalna. Dzisiaj spojrzałem na
    swoje konto główne w Lukasie i posmutniałem, nie wiem kiedy ale Lukas
    obniżył oprocentowanie na e-koncie Pro do 2,5% (jeszcze niedawno było 3%).
    Intensywnie zastanawiam się nad przeniesieniem wszystkich pieniędzy do
    Eurobanku, bo wygląda zachęcająco.

    Odnośnie samego konta online. Interfejs przejrzysty i przyjazny, są
    wszystkie potrzebne mi funkcje. Wszystko działa szybko, nie jest
    przeładowane jakimiś bzdurkami jak bannery w citi. TokenGSM to fajna
    sprawa! Jest poręczniejsze niż token w Lukasie, bo komórkę ma się zawsze ze
    sobą, jeśli chodzi o zabezpieczenia samej aplikacji - chyba niezłe?

    Konto założyłem dość szybko, nie było to jednak 15 minut jak u kolegi
    powyżej. W oddziale nie było żadnej kolejki, a po 0,5 godzinie miałem
    działające konto z kartą debetową - bomba!

    Wydaje mi się, że dla mnie tandem Eurobank+mBank (do wypłat z bankomatów)
    będzie idealny.

    Kończę swoje wynurzenia, chciałem dać upust swojemu szczęściu z posiadania
    konta w Eurobanku :P

  • 38. Data: 2008-02-17 08:32:07
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 16-02-2008 o 23:57:31 smE <n...@n...com> napisał(a):
    (...)
    > Kończę swoje wynurzenia, chciałem dać upust swojemu szczęściu z
    > posiadania
    > konta w Eurobanku :P

    Czy możesz jeszcze napisać, czy jesteś pracownikiem jakiegoś banku albo
    czy pracujesz w firmie zajmującej się marketingiem?
    pwz

  • 39. Data: 2008-02-17 08:38:09
    Od: smE <n...@n...com>

    > Czy możesz jeszcze napisać, czy jesteś pracownikiem jakiegoś banku albo
    > czy pracujesz w firmie zajmującej się marketingiem?
    > pwz

    Nie pracuję w marketingu, jestem studentem ekonomii :)

  • 40. Data: 2008-02-17 10:23:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > No...jesli podziekuje BPH (przypominam - konto SezamDirect......) to
    > mieszanka mBank (oszczednosci+ debet w koncie) + BZWBK konto24pl+
    > Eurobank + oszczednosciowe Citi i "Polbank oszczednosciowe jesc nie
    > wola" tez zaspokoja moje potrzeby ;)

    Ile kont... Po co oszczednosciowe Citi ? Co do reszty sie nie
    wypowiadam, bo znam tylko mBank.

    --
    Mithos