  • 1. Data: 2004-01-27 09:21:21
    Temat: koniec mBankowego okresu przywiazania
    Od: "marqzik" <m...@w...pl>

    przelewy beda platne! :(

  • 2. Data: 2004-01-27 09:25:17
    Temat: Re: koniec mBankowego okresu przywiazania
    Od: Rafal Kot <k...@c...uci.agh.edu.pl>

    marqzik <m...@w...pl> wrote:
    > przelewy beda platne! :(

    No wlasnie, w dzisiejszej wyborczej napisane jest... 50gr za przelew...
    Mam konto w tym banku od 3lat... jak wprowadza te oplaty, to uciekam...

    --
    Rafal Kot

  • 3. Data: 2004-01-27 09:32:43
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Rafal Kot" <k...@c...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie, w dzisiejszej wyborczej napisane jest... 50gr za przelew...
    > Mam konto w tym banku od 3lat... jak wprowadza te oplaty, to uciekam...

    Ej, ale na ucieczkę będziesz musiał wydać pół złotego - przekalkuluj czy Ci
    się to opłaca! :>

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-01-27 09:37:44
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    wydaje mi sie ze takie zamiary byly juz od dluzszego czasu, analizujac...
    nie bez powodu byly jakis czas temu ankiety no i mozliwosc przeniesienia
    kredytu tzw. program TSL+ z bardzo atrakcyjnym oprocentowaniem....

    ech trzeba bedzie splacic kredyt odnawialny i uciekac... tylko dokad?

    ----
    erynia

  • 5. Data: 2004-01-27 09:44:38
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > wydaje mi sie ze takie zamiary byly juz od  dluzszego czasu, analizujac...
    > nie bez powodu byly jakis czas temu ankiety no i mozliwosc przeniesienia
    > kredytu tzw.  program TSL+ z bardzo atrakcyjnym oprocentowaniem....

    Cóż za przenikliwość unysłu!;-)))
    Żeby dostrzec ten jakże przebiegły i chytry biznes plan:
    straty na kredytach odbijemy sobie z nawiązką ... przelewami po 50gr.

    ŁAAAŁ ;-P

  • 6. Data: 2004-01-27 09:58:51
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    jakie straty? przeciez nawet przy takim oprocentowaniu kredytu, bank na tym
    zarabia.
    wracajac do mojej tezy to mialam raczej na mysli fakt ze mbank poprzez tsl+
    przywiazuje do siebie klientow, przynajmniej na rok... a co za tym idzie
    musza godzic sie z nowa tabela oplat i prowizji. No chyba ze stac go
    natychmiastowa splate?

    ---
    erynia

  • 7. Data: 2004-01-27 10:07:32
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal Kot" <k...@c...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie, w dzisiejszej wyborczej napisane jest... 50gr za przelew...
    > Mam konto w tym banku od 3lat... jak wprowadza te oplaty, to uciekam...

    Jestem ciekawy gdzie ?

    Robert Wicik

  • 8. Data: 2004-01-27 10:10:43
    Od: "Paweł" <n...@m...pl>

    A dopiero co czytałem artykuł Amry z którego taki wielki optymizm bił jak
    łuna - że robiąc dobrą markę można wyjść na swoje nawet przy darmowym banku

    a tu tymczasem mamy początek końca legendy,
    szkoda naprawdę bo co by nie powiedzieć to pojawienie się mbanku sporo
    zmieniło na rynku bankowym - a tu mamy rozpoczęty proces powrotu do
    przeszłości

  • 9. Data: 2004-01-27 10:12:15
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > Mam konto w tym banku od 3lat... jak wprowadza te oplaty, to uciekam...
    > Rafal Kot

    Czytajac te posty nie dziwie sie m-bankowi, tez wprowadzilbym oplaty...
    Swoja droga po raz kolejny sprawdza sie teoria 20/80, warto sie wiec
    zastanowic co zrobic z pozostala grupa 80% klientow i wprowadzenie w sumie
    symbolicznych oplat samoczynnie rozwiaze problem kosztow :-).
    darek

  • 10. Data: 2004-01-27 10:18:17
    Od: "b." <f...@f...onet.pl>

    Użytkownik Robert Wicik napisał:

    > Użytkownik "Rafal Kot" <k...@c...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Jestem ciekawy gdzie ?

    pewnie do Lukasa na zwykle e-konto (wszystko darmowe ino trzeba
    definiowac liste przelewów w oddziale)

    b.