  • 1. Data: 2004-01-27 07:58:52
    Temat: [vw][inteligo][mbank] Ubezpieczenie karty VE - jak wyglada w poszczegolnych bankach?
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Witam,
    Chciałbym się zapytać (dowiedzieć) jak wygląda sprawa ubezpieczeń kart
    debetowych w trzech bankach: mBank, Inteligo i VE. Z tego co wiem, w
    Inteligo, bank ponosi pełną odpowiedzialnośc za wszystkie transakcje
    wykonane za pomocą mojej karty od momentu zgłoszenia zastrzeżenia, zgadza
    się?W mBanku, musze wykupić jakiś tam pakiet ubezpieczeniowy, który daje
    mi... Świadomośc że bank będzie ponosił pełną odpowiedzialnośc za ransakcje
    wykonane przez moją karte po jej zastrzeżeniu, tak? A jak wygląda sprawa w
    VW Bank?
    Spośród tych trzech banków, najkorzystaniejsza oferta to oferta banku
    Inteligo, jak sądze. A jak wyglądają sprawy zwrotu pieniędzy po kradzieży
    etc w innych bankach (mówimy tutaj tylko o kartach debetowych i to tych
    najtańszych, najprostszych, wydawanych do RORów)?

    --
    pzdr,
    michal