eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › reklamacja w Multibanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2004-01-27 09:34:37
    Temat: reklamacja w Multibanku
    Od: "dafor" <d...@w...pl>

    Witam. Ukradziono mi kartę Visa Classic z Mulibanku (kartę do konta).
    Zlodzieje dokonali transakcji na dość dużą kwotę. Zaraz po tej trx
    zadzwonili z Multi czy to ja jej dokonywałam, wtedy zorientowałam się, że
    jakieś dwie godz. wcześniej skradziono mi ją. Karta została zastrzeżona, po
    zaksięgowaniu owej trx, złożyłam reklamację. Dstałam do podpisania
    oświadczenie w sprawie tego zdarzenia, które odesłałam. Wczoraj właśnie
    sprawdziłam na koncie i okazało się, że nie uznali mi tej rekl. Panienka z
    Mulilinii nic nie chce powiedzieć, dlaczego, podobno wyslano do mnie
    dokumenty z wyjaśniniem. Oczywiście będę mogła złożyć odwołanie. Ale jak ja
    mam z nimi walczyć? Przecież na potwierdzeniu z terminala, nie ma mojego
    podpisu! Może ktoś miał podobną sytuację? Jest chyba taka instytucja jak
    rzecznik klientów banków,czy ktoś ma namiary? Dzięki za zainteresowanie.
    Magda.



  • 2. Data: 2004-01-27 10:46:40
    Temat: Re: reklamacja w Multibanku
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "dafor" <d...@w...pl> wrote in message
    news:bv5bf0$e06$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam. Ukradziono mi kartę Visa Classic z Mulibanku (kartę do konta).
    > Zlodzieje dokonali transakcji na dość dużą kwotę. Zaraz po tej trx
    > zadzwonili z Multi czy to ja jej dokonywałam, wtedy zorientowałam się, że
    > jakieś dwie godz. wcześniej skradziono mi ją. Karta została zastrzeżona,
    po
    > zaksięgowaniu owej trx, złożyłam reklamację. Dstałam do podpisania
    > oświadczenie w sprawie tego zdarzenia, które odesłałam. Wczoraj właśnie
    > sprawdziłam na koncie i okazało się, że nie uznali mi tej rekl. Panienka z
    > Mulilinii nic nie chce powiedzieć, dlaczego, podobno wyslano do mnie
    > dokumenty z wyjaśniniem. Oczywiście będę mogła złożyć odwołanie. Ale jak
    ja
    > mam z nimi walczyć? Przecież na potwierdzeniu z terminala, nie ma mojego
    > podpisu! Może ktoś miał podobną sytuację? Jest chyba taka instytucja jak
    > rzecznik klientów banków,czy ktoś ma namiary? Dzięki za zainteresowanie.

    Moment, moment. Twoje oględziny stanu konta to nie sprawdzenie stanu
    reklamacji przecież. Poczekaj na dokumenty, które przyjdą i zobaczysz co tam
    będzie pisało. Może reklamacja jest uznana a pieniądze przyjdą później?

    KK



  • 3. Data: 2004-01-27 10:58:58
    Temat: Re: reklamacja w Multibanku
    Od: "dafor" <d...@w...pl>


    > Moment, moment. Twoje oględziny stanu konta to nie sprawdzenie stanu
    > reklamacji przecież. Poczekaj na dokumenty, które przyjdą i zobaczysz co
    tam
    > będzie pisało. Może reklamacja jest uznana a pieniądze przyjdą później?
    >
    > KK

    Chciałabym, żeby tak było, ale w momencie składania rekl. pieniądze z owej
    trx są blokowane na rachunku, czyli widać je w saldzie ale nie powiększają
    środków dostępnych. W momencie rozwiązania rekl. na korzyść klienta kwota
    jest odblokowywana i powiększa środki dostępne. Gdy rekl. jest nieuznana
    kwota obciąża konto i tak też się stało w moim przypadku (zresztą w opisie
    tej trx jest napisane "obciążenie- dotyczy rekl. trx"). Poza tym panienka z
    Mulitilinii, potwierdziła takie załatwienie sprawy, tylko nie potrafiła
    wytłumaczyć dlaczego rekl. została nieuznana.



  • 4. Data: 2004-01-27 12:36:15
    Temat: Re: reklamacja w Multibanku
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "dafor" <d...@w...pl> wrote in message
    news:bv5gd9$8rp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Chciałabym, żeby tak było, ale w momencie składania rekl. pieniądze z owej
    > trx są blokowane na rachunku, czyli widać je w saldzie ale nie powiększają
    > środków dostępnych. W momencie rozwiązania rekl. na korzyść klienta kwota
    > jest odblokowywana i powiększa środki dostępne. Gdy rekl. jest nieuznana
    > kwota obciąża konto i tak też się stało w moim przypadku (zresztą w opisie
    > tej trx jest napisane "obciążenie- dotyczy rekl. trx"). Poza tym panienka
    z
    > Mulitilinii, potwierdziła takie załatwienie sprawy, tylko nie potrafiła
    > wytłumaczyć dlaczego rekl. została nieuznana.

    A jaka to karta? I dlaczego jej nie ubezpieczyłeś??? Czy podpisałeś umowę
    kartową do rachunku?

    KK


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1