  • 1. Data: 2004-01-27 09:15:41
    Temat: Alfa Romeo 147 do wzięcia
    Od: "Aleksandra Marchowska" <a...@m...pl>

    Zainwestuj 5 000zł w fundusze GTFI.

    Ostatnia szansa na wygranie Alfa Romeo 147.

    Zacznij oszczędzać z Multibankiem już dziś!!
    http://www.centrumoszczedzania.pl

    Aleksandra MArchowska
    WEB Marketing MultiBank

  • 2. Data: 2004-01-27 09:54:07
    Temat: Re: Alfa Romeo 147 do wzięcia
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "Aleksandra Marchowska" <a...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:56d1.000014f5.40162c3c@newsgate.onet.pl...

    > Zacznij oszczędzać z Multibankiem już dziś!!
    > http://www.centrumoszczedzania.pl
    >
    > Aleksandra MArchowska
    > WEB Marketing MultiBank

    Czy to SPAM ???
    Hmmm ... a może tak do abuse ?

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 3. Data: 2004-01-27 10:54:53
    Od: "Aleksandra Marchowska" <a...@m...pl>

    > Użytkownik "Aleksandra Marchowska" <a...@m...pl> napisał w
> [...]

    Jaki spam?
    Ja pracuję w MultiBanku, prowadzę serwis Centrum Oszczędzania z którym się
    identyfikuję. Ten podpis jest tylko moją stopką, dokładnie tak samo jak
    Pańskie "SP na L4"
    Serdecznie pozdrawiam,

    Aleksandra Marchowska
    Web Marketing MultiBank
    tel. (+42) 638 17 74 fax (+42) 638 18 01

    Zacznij oszczędzać już dziś: http://www.centrumoszczedzania.pl
    :-)))

  • 4. Data: 2004-01-27 11:52:44
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "Aleksandra Marchowska" <a...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:56d1.00001592.4016437c@newsgate.onet.pl...

    Świetną stopkę Pani ma :

    Zainwestuj 5 000zł w fundusze GTFI.

    Ostatnia szansa na wygranie Alfa Romeo 147.

    Zacznij oszczędzać z Multibankiem już dziś!!
    http://www.centrumoszczedzania.pl

    Nie chce wiedzieć jakie ma Pani łapki ... nie mówiąc o kwestiach części
    intymnych ...

    Podziękował ... oszczędzał nie będę ...

    SP na L4

  • 5. Data: 2004-01-27 12:10:50
    Od: " alek" <m...@N...gazeta.pl>

    Aleksandra Marchowska <a...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    [...]
> [...]
    > identyfikuję. Ten podpis jest tylko moją stopką, dokładnie tak samo jak

    Nie przejmuj się zabardzo, to sfrustrowany młody, który się tak odreagowuje.

  • 6. Data: 2004-01-27 13:58:41
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Edmund Poważny napisał:

    > Czy to SPAM ???
    > Hmmm ... a może tak do abuse ?

    Spam jak w morde strzelil. A. Buse lubi takie rzeczy. ;-)

    Bartol

  • 7. Data: 2004-01-27 14:02:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Aleksandra Marchowska napisał:

    > Jaki spam?
    > Ja pracuję w MultiBanku, prowadzę serwis Centrum Oszczędzania z którym się
    > identyfikuję.

    I w zwiazku z tym umieszczam reklamy gdzie sie tylko da. A. Buse bardzo
    lubi takie posty.

    > Ten podpis jest tylko moją stopką, dokładnie tak samo jak
    > Pańskie "SP na L4"

    Teraz takich kombinacji ucza na marketingu? Heh.

    > Aleksandra Marchowska
    > Web Marketing MultiBank
    > tel. (+42) 638 17 74 fax (+42) 638 18 01
    >
    > Zacznij oszczędzać już dziś: http://www.centrumoszczedzania.pl

    Teraz to spelnia jako tako zasady podpisu, ale jak widac z pierwszego
    posta nowa szkola marketingu kaze sie podpisywac na poczatku listu. ;-)

    Ale spam to byl jak cholera. I niczyje widzimisie nic tu nie zmieni.

    Bartol

  • 8. Data: 2004-01-27 14:22:38
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Ale spam to byl jak cholera. I niczyje widzimisie nic tu nie zmieni.

    Iii tam, już nie marudźcie. Gdyby orginalna autorka puściła post
    podając maila z onetu czy gazety i waląc w treści potocznym językiem,
    nikt by się nie czepiał (patrz np. jak ogłaszano o grudniowej promocji
    inteligo). Ogłoszenie jest na temat związany z tematyką grupy. Mogłoby
    mieć [REKLAMA] w tytule ale trafia się całą chmarę mniej sensownych
    postów.

  • 9. Data: 2004-01-27 15:23:50
    Od: "gawus" <g...@p...as.onet.pl>

> [...]
    > identyfikuję. Ten podpis jest tylko moją stopką, dokładnie tak samo jak

    Gratuluje pomyslu.
    Mam nadzieje, ze odpowiedni abuse zareaguje odpowiednio.

    --
    pozdr.
    gawus

  • 10. Data: 2004-01-27 18:15:36
    Od: "-=[pUnIsHeR]=-" <n...@n...w.pl>

> [...]
    > Zainwestuj 5 000zł w fundusze GTFI.
    > Ostatnia szansa na wygranie Alfa Romeo 147.
    > Zacznij oszczędzać z Multibankiem już dziś!!

    o prosze... BRE coraz gorzej przedzie skoro nie stac ich juz na
    profesjonalne reklamy ino na zenujace spamowanie po grupach dyskusyjnych :)
    niezly LOL :)))
    ROTFL na dodatek :D