  • 1. Data: 2004-01-27 08:53:15
    Temat: [press] Wyciąg bankowy zamiast odcinka .
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    http://biznes.onet.pl/5,1148090,prasa.html

    Hipotetyczna sytuacja w autobusie:

    - Bileciki do kontroli!
    - Jestem emerytką (mówi 70cio letnia pani)
    - Odcinek emerytury proszę.
    - Moja Opera ostatnio nie współpracuje z Adobe Acrobatem i musze pdf
    zacząć drukować na drukarce sieciowej u wnuczka, chwilowo nie mam....

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-01-29 00:10:30
    Temat: Re: [press] Wyciąg bankowy zamiast odcinka .
    Od: T...@s...co.uk

    In article <o...@n...tpi.pl>,
    SebCz <a...@a...pl> wrote:

    > http://biznes.onet.pl/5,1148090,prasa.html
    >
    > Hipotetyczna sytuacja w autobusie:
    >
    > - Bileciki do kontroli!
    > - Jestem emerytką (mówi 70cio letnia pani)
    [ciach]
    E tam. Do bezplatnych przejazdow uprawnione sa osoby majace ukonczone 70
    lat. Niekoniecznie emeryci. Tak jest przynajmniej w
    autobusach/tramwajach w W-wie.
    TA

  • 3. Data: 2004-01-29 01:05:54
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Myślę, że to nie jest temat na biznes banki
    Idź tam gdzie twoje miejsce

    Piotr

    pi.pl...