  • 1. Data: 2004-01-27 05:55:23
    Temat: Opłata za przelew w mbanku, może w końcu zmiany godzin sesji ELIXIR ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Tak sobie dziś rano pomyślałem, że mbank powinien w końcu zmienić te
    debilne godziny wysyłania przelewów sesjami Elixir ... AFAIR, żeby
    załapać się na poszczególne sesje trzeba wysłać przelew najpóźniej o:

    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR

    Szczególnie ta ostatnia godzina jest dziwna skoro tak naprawdę sesja
    jest po 16, i wiele banków jako graniczną godzinę ma 15:30.
    Jak przelewy były za darmo, to mbank mógł się tłumaczyć cięciem
    kosztów (bo im wcześniej wysłany przelew na daną sesję tym taniej kir
    go realizuje), a teraz powinni, żeby być fair przesunąć trochę godziny
    graniczne, szczególnie ta ostatnia nie powinna być wcześniejsza niż 15
    Wogóle to marzeniem moim jest, żeby 3 sesja wysyłkowa była po 2 sesji
    przychodzącej, ale to już raczej tylko pobożne życzenie ;).

    Co o tym myślicie ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2004-01-27 08:38:11
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
    > Wogóle to marzeniem moim jest, żeby 3 sesja wysyłkowa była po 2 sesji
    > przychodzącej, ale to już raczej tylko pobożne życzenie ;).

    A jest w ogóle jakikolwiek bank, w którym to _działa_? :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-01-27 10:19:59
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > Wogóle to marzeniem moim jest, żeby 3 sesja wysyłkowa była po 2 sesji
    przychodzącej, ale to już raczej tylko pobożne życzenie ;).
    > Co o tym myślicie ?

    Nooo, i najlepiej zeby przelew wyslany 1 sesja jeszcze 2 razy pojawil sie
    na tym samym rachunku. Czy to sa twoje najwieksze marzenia czy masz jeszcze
    bardziej wzniosle ?
    Pozdr, darek