  • 11. Data: 2007-06-12 20:07:58
    Temat: Re: Jak wykorzystac KK Citi ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > Jak przyjmujesz, ze rozkladasz na raty 8000, a koszt karty Platinum to
    > 700PLN.... moze tyle wyjsc. Gdybye policzyc, ze rozkladasz na raty 800
    > PLN wyszloby jeszcze wyzsze ;).

    A co daje karta Platinum ? Taka to nawet na kasjerce w markecie nie
    zrobi wrazenia, bo pomysli ze to zwykla (bo szara). Co innego jakis Gold
    :) Sens posiadania karty Platinum jest imo zerowy (podobnie jak i Golda,
    chyba ze ten Gold darmowy).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2007-06-12 20:26:27
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 12 Cze, 21:41, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > 47 % ? :) Liczylem na jakims netowym kalkulatorze i wyszlo jakies 11 %.
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos

    Miesiąc temu jak rezygnowałem z MC Citka, to mi chcieli wcisnąć ten
    przelew na 9,99%. Jak powiedziałem, że to zdzierstwo i lichwa
    wyściubiająca nos zza woalki (oczywiście delikatniej to wyraziłem
    przez telefon) to mi pani z infolinii przyznała, że realna stopa
    wynosi niecałe 18%.
    Ja się mogę zgodzić ew. na te 9,99% przy grubych zakupach, ale jak to
    oprocentowanie będzie liczone od kapitału pozostałego do spłaty, a nie
    od całości kredytu i to do ostatniej raty.

  • 13. Data: 2007-06-12 20:27:34
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 12 Cze, 22:07, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > zrobi wrazenia, bo pomysli ze to zwykla (bo szara). Co innego jakis Gold
    > :) Sens posiadania karty Platinum jest imo zerowy (podobnie jak i Golda,

    Gold daje czasem większe rabaty w sklepach niż srebro. Platyna daje
    chyba jakiś concierge czy coś w tym rodzaju.

  • 14. Data: 2007-06-12 20:38:04
    Temat: kolory kart [was: Jak wykorzystac KK Citi ?]
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

> [...]
    > zrobi wrazenia, bo pomysli ze to zwykla (bo szara). Co innego jakis Gold
    > :) Sens posiadania karty Platinum jest imo zerowy (podobnie jak i Golda,

    U nas to chociaż kolory są zbliżone do nazw. Mam przed sobą kartę wydaną
    przez Citigroup za oceanem. MC, wydana w dwóch odcieniach szarości,
    tyle, że ma napis "Gold" bardzo malutki.
    W ogóle zabawna karta. Z wierzchu ma tylko kółeczka mastercarda, a złote
    logo ma od spodu. Do tego pasek do podpisu skrócony, a trzy dodatkowe
    cyferki na specjalnym białym polu. To ostatnie trochę mnie zmartwiło, bo
    zwykłem na CVC kłaść podpis grubym pisakiem (w ramach paranoi), a tak to
    będę musiał chyba białym czymś zamazać...

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 15. Data: 2007-06-12 20:50:56
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Rozlozenie dowolnego zakupu na raty, bez przedstawiania zadnych
    > zaswiadczen itp. Korzystne oprocentowanie, brak prowizji. Dodatkowo taki
    > sam trik mozna zrobic wyplacajac/przelewajac gotowke na swoj rachunek.
    > Nie ma chyba lepszej oferty niz gotowkowy kredyt, udzielany bez prowizji
    > i oprocentowany 9,99 %/rok.

    Widzę, że marketing Citi działa :)
    Te 9,99 to tak naprawdę jakieś 17 %
    (hint: 9,99 od całości pożyczanej!)

    PG

  • 16. Data: 2007-06-12 21:03:23
    Temat: Re: kolory kart [was: Jak wykorzystac KK Citi ?]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "yayco" <y...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > zwykłem na CVC kłaść podpis grubym pisakiem (w ramach paranoi), a tak to
    > będę musiał chyba białym czymś zamazać...

    Tak jak i polskie :).

    MK

  • 17. Data: 2007-06-12 21:19:38
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Piotr Gralak <g...@g...pl> napisał(a):

    > Widzę, że marketing Citi działa :)
    > Te 9,99 to tak naprawdę jakieś 17 %
    > (hint: 9,99 od całości pożyczanej!)
    >
    > PG

    Ale za to ladnie mozna sobie powiazac karte z linia debetowa 7 dni bez odsetek.
    Mozna byc spokojnym o grace period, jesli linia debetowa jest w wysokosci
    zapewniajacej splate karty.
    Daje to dobre zabezpieczenie, jesli wyplata splywa 2-3 dni po terminie splaty karty.

    Jesli utrzymaja bezplatne przedluzenia kart, to naprawde beda superkorzystni.

  • 18. Data: 2007-06-12 21:30:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "yayco" <y...@n...pl> wrote in message

> [...]
    > zwykłem na CVC kłaść podpis grubym pisakiem (w ramach paranoi), a tak to
    > będę musiał chyba białym czymś zamazać...

    http://macka.w.interia.pl/mc_1.jpg
    http://macka.w.interia.pl/mc_2.jpg
    http://macka.w.interia.pl/mc_3.jpg
    http://macka.w.interia.pl/mc_4.jpg

    Calkiem ladne :). No, i mozna do platnosci w Internecie uzywac. Mozna
    oczywiscie tez zablokowac te mozliwosc.

    MK

  • 19. Data: 2007-06-12 21:54:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Za każde inne rachunki o ile pamiętam za OC też można płacić.
    za medi, czesne, internet, czynsz...

    > Masz dostęp do programu rabatowego - na stronie jest lista sklepów.
    > Jeżeli jest jeszcze ta promocja to 6 kart dodatkowych jest dożywotnio za
    > darmo. Jakbyś wzięła Citi-BP to mogłabyś zbierać punkty w systemie BP i
    > wymieniać na nagrody, ale tam jest tylko Visa. Citi szykuje też karty z
    > Plusem (program 5plus) i LOTem, więc może warto poczekać?

    najlepszy program rabatowy to ww. Citi-BP, jak wzielas karte MC to
    niestety nie skorzystasz...a warto ;-)

    to tyle zalet, oczywiscie pamietaj, aby tej karty nie zabierac za
    granice, bo przeliczniki sa dramatyczne ;-(

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 20. Data: 2007-06-12 21:56:42
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.06.2007 yayco <y...@n...pl> napisał/a:

> [...]
    > zwykłem na CVC kłaść podpis grubym pisakiem (w ramach paranoi), a tak to
    > będę musiał chyba białym czymś zamazać...

    Tylko i wyłącznie zdrapać. ;-) Np. nożykiem do tapet :D
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/