  • 1. Data: 2007-06-12 18:56:59
    Temat: Komornik sądowy.
    Od: "John_Smith" <J...@n...mail.pl>

    Czy bank przekazując środki z konta komornikowi sądowemu, może przekazywać
    do stanu konta 0,00 zł, czy też może na podstawie umowy debetowej - mojej z
    bankiem, stwarzać mi saldo ujemne na rachunku, przekzując środki w wysokości
    wymaganej przez zajęcie komornicze?
    Proszę o odpowiedź.

    J.S.

  • 2. Data: 2007-06-12 21:01:28
    Temat: Re: Komornik sądowy.
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-06-12 20:56, John_Smith stwierdził, że:
> [...]
    > bankiem, stwarzać mi saldo ujemne na rachunku, przekzując środki w wysokości

    ZTCW nie może, ponieważ gotówka z debetu nie jest Twoja, tylko banku, a
    co za tym nie ma do niej prawa.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2007-06-12 22:01:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ZTCW nie może, ponieważ gotówka z debetu nie jest Twoja, tylko banku, a
    > co za tym nie ma do niej prawa.

    nie jest to takie oczywiste, kiedys pisalem na ten temat i aby sie
    dowiedziec jak to jest zadzwonilem do kilku bankow i roznie to
    wygladalo, jedne banki twierdzily jw a inne, ze to kasa postawiona do
    dyspozycji klienta i moze byc z niej prowadzona egzekucja

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-06-12 22:04:23
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > jedne banki twierdzily jw a inne, ze to kasa postawiona do dyspozycji
    > klienta i moze byc z niej prowadzona egzekucja

    A które banki wybierały który wariant? Bo to może być bardzo istotny
    parametr dla posiadaczy rachunków z wysokimi debetami lub liniami.

    marekz

  • 5. Data: 2007-06-12 22:19:56
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A które banki wybierały który wariant? Bo to może być bardzo istotny
    > parametr dla posiadaczy rachunków z wysokimi debetami lub liniami.
    >
    > marekz

    nie chce sciemniac, ale kojarze, ze niekorzystnie bylo w rajfim a ok w
    mBanku i bzwbk (z debetu komornik nie dostal kasy), ale jezeli dla kogos
    to jest istotne to powinien zapytac w banku, w ktorym zamierza zalozyc
    konto jakie sa procedury postepowania w takiej sytuacji

    --

    pozdr.
    RobertS