  • 21. Data: 2007-06-12 21:58:51
    Temat: Re: Jak wykorzystac KK Citi ?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 12.06.2007 Piotr Gralak <g...@g...pl> napisał/a:

    > Widzę, że marketing Citi działa :)
    > Te 9,99 to tak naprawdę jakieś 17 %
    > (hint: 9,99 od całości pożyczanej!)

    O fuck, no to przynajmniej Multi nie wali tak w kulki, policzyli 11% od
    kapitału do spłaty, widać to w harmonografmie w serwisie WWW. No i
    dodatkowy 1% prowizji. Ale mając możliwość spłacić wcześniej, to 100x wolę
    jednak ofertę Multi.

    Oj, coś to Citi mi się coraz mniej podoba. Miało być pięknie, a to już
    kolejny niuans wychodzi.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 22. Data: 2007-06-12 22:00:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Widzę, że marketing Citi działa :)
    > Te 9,99 to tak naprawdę jakieś 17 %
    > (hint: 9,99 od całości pożyczanej!)
    >
    > PG

    a to ciekawostka, mam w planach wieksza platnosc citkiem i ciekawy
    jestem czy znowu zadzwonia z ta "rewelacyjna" oferta, generalnie przy
    takich kredytach nie pytam o oprocentowanie (to nominalne to zadna
    informacja) tylko w ilu ratach i jakich kwotach mam go splacic...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 23. Data: 2007-06-12 22:03:37
    Temat: Re: kolory kart [was: Jak wykorzystac KK Citi ?]
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Samotnik pisze:

    > Tylko i wyłącznie zdrapać. ;-) Np. nożykiem do tapet :D

    Rozważałem jeszcze wytrawianie kwasem...

    ;-)

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 24. Data: 2007-06-12 22:09:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Oj, coś to Citi mi się coraz mniej podoba. Miało być pięknie, a to już
    > kolejny niuans wychodzi.

    kredyty ratalne i gotowkowe nie sa tanie, w kazdym banku jest tak samo!
    citi nie odbiega tutaj jakos negatywnie od innych...

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 25. Data: 2007-06-12 22:16:23
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    m (w ramach paranoi), a tak to

    > Tylko i wyłącznie zdrapać. ;-) Np. nożykiem do tapet :D

    W ramach ulatwien powinni jeszcze obok drukowac kod PIN.

  • 26. Data: 2007-06-12 22:21:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztofsf " <k...@g...pl> wrote in message

    > W ramach ulatwien powinni jeszcze obok drukowac kod PIN.

    To juz paranoja. Na kazdej karcie jest wydrukowany CVC2/CVV2. Na Amexach to
    jest nawet na awersie karty.
    Moze jeszcze numer karty nie powinien byc drukowany i data waznosci?

    MK

  • 27. Data: 2007-06-12 22:28:57
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Krzysztofsf pisze:

    > W ramach ulatwien powinni jeszcze obok drukowac kod PIN.

    Jeszcze jedna głupota mi z upału przyszła do głowy: że w Hameryce
    inaczej karty odwracają.
    Moje polskie karty tak są skonstruowane, że obie strony mają wspólny dół
    i górę. Zamorskie zaś mają wspólną lewą i prawą stronę, natomiast dół
    awersu jest górą rewersu i vice versa.
    Innymi słowy nasze należy obracać tak, jakby się przekładało kartkę
    książki (horyzontalnie) a tamte, jak w ichnim rolodexie (wertykalnie).
    Oczywiście obserwacja taka jest całkowicie niereprezentatywna, ale
    ciekawym czy ktoś ją potwierdzi, albo obali.
    A ja pójdę spać, bo już o całkiem niemądrych rzeczach piszę.

  • 28. Data: 2007-06-13 06:49:42
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Mithos napisał(a):

    > A co daje karta Platinum ? Taka to nawet na kasjerce w markecie nie
    > zrobi wrazenia, bo pomysli ze to zwykla (bo szara). Co innego jakis Gold
    > :) Sens posiadania karty Platinum jest imo zerowy (podobnie jak i Golda,
    > chyba ze ten Gold darmowy).

    W cenie Silvera ale ... zmienia sie numer karty jakby ktos wymianial.

  • 29. Data: 2007-06-13 07:19:01
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 00:00:32 +0200, RobertS napisał(a):

> [...]
    > takich kredytach nie pytam o oprocentowanie (to nominalne to zadna
    > informacja) tylko w ilu ratach i jakich kwotach mam go splacic...

    Dokładnie po co się dawać mamić procentami. Ja zawsze proszę, aby mi
    przedstawiono ile rat i po ile? Czy ewentualnie jeszcze coś na
    początku trzeba dorzucić typu prowizja, opłata za rozpatrzenie etc etc.