  • 21. Data: 2002-01-06 13:15:13
    Temat: Re: jaki bankomat wypłaci 5000?
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    <d...@p...onet.pl> (news:172b.00000ad6.3c38409c@newsgate.onet.pl):

    > juz wiem, sprobuj pekaosa, tam jest limit 40 banknotow, czyli 4000

    Dzięki serdeczne, to dobry pomysł!

  • 22. Data: 2002-01-06 13:15:59
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    <m...@w...pl> (news:172b.00000c9c.3c384c9c@newsgate.onet.pl):
    > Żaden nie wypłaci Ci więcej niż 1000 jednorazowo. Musisz więc brać 5X
    1000.
    > prowizje, prowizje.
    > Po 1000 wypłaca ING i BPH. Euronet też.

    No cos ty, 2000 wybierałem nie raz. Dlaczego tak uważasz?

  • 23. Data: 2002-01-06 13:20:05
    Temat: Re: Taki mały oscylatorek ?
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>
    (news:codg3ugsts8h75ru0ed1aj66jh61jfnbnf@4ax.com):

    > Finansowo na jedno ale udzielanie rabatu jest zgodne z umowa z
    > aklajerem a doliczanie marzy za platnosc karta juz nie.
    Tak dokładnie, to mają jakby podwójny cennik, dla płatności kartą i gotówką.
    Nie jest określone, czy to marża za jedno, czy rabat za drugie.

    Dla mnie w praktyce ważne jest to, że przy płatności gotówką ceny są niższe
    niż w innych sklepach. Ten sklep ma też inne zalety, np. udało mi się bez
    dyskusji oddać kartę sieciową do notebooka na PCMCIA, dostałem zwrot
    gotówki, byli bardzo mili.

    > Ale ich teraz obsluguje WBK.
    Tak, zgadza się, źle napisałem.

    > Chyba czas wyslac jakas skarge :-)
    Proszę Cię, nie rób tego, jeśli chodzi o stosunek do klienta, to jest
    naprawdę sklep na poziomie.

  • 24. Data: 2002-01-06 13:22:57
    Od: <m...@w...pl>

    > Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > inną w

    > 1000.
    >
    > Mylisz się.
    > Już nie raz wypłacałem po 2000 zł. z bankomatów Pekao SA. Podejrzewam, ze
    > więcej też się da ale potrzebne mi były tylko 2000.
    >
    > Trzucha

    No to czegoś się nauczyłem. tamte niegdy nie chciały więcej naraz niż po 1000.
    Ha!

  • 25. Data: 2002-01-06 13:23:38
    Temat: Re: jaki bankomat wyp?aci 5000?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Jan 2002 14:14:23 +0100, "Robert" <m...@k...wp.pl>
    wrote:

    >O, dzieki! A w którym miejscu widnieje ten identyfikator? I moze pamietasz,
    >gdzie w centrum Poznania takie sa?
    >A zauwazyles, ze pare dni temu zniknal ten Euronet przy wejsciu do Alfy, czy
    >tylko mi sie wzrok pogorszyl??

    Nie kojarze.
    Ale nowiutki Euronet - NCR jest w oddziale Multibanku, to chyba tez
    jeszcze Alfa.
    Znaczek NCRa o ile dobrze pamietam, jest pod (albo nad) ekranem.
    Lukas i ten drugi na rogu sw. Marcina i al. Marcinkowskiego to chyba
    IBMy.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 26. Data: 2002-01-06 13:26:47
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>
    (news:aejg3u0j8n325qalsph2qjftnlhlkadges@4ax.com):

    > Nie kojarze.
    > Ale nowiutki Euronet - NCR jest w oddziale Multibanku, to chyba tez
    > jeszcze Alfa.

    A no to wszystko wyjaśnia - po prostu jakby przenieśli go 50 metrów w prawo,
    był w tym pierwszym wejściu, gdzie obok jest też bankomat PKO BP (? chyba).
    To będę teraz chodził do Multibanku :-)

    > Znaczek NCRa o ile dobrze pamietam, jest pod (albo nad) ekranem.
    > Lukas i ten drugi na rogu sw. Marcina i al. Marcinkowskiego to chyba
    > IBMy.

    Super, już wszystko wiem!

  • 27. Data: 2002-01-06 13:27:33
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    <m...@w...pl> (news:172b.00000ce7.3c384fb1@newsgate.onet.pl):

    > No to czegoś się nauczyłem. tamte niegdy nie chciały więcej naraz niż po
    1000.
    > Ha!

    Ale jaką kartą pobierałeś - może to limit karty?

  • 28. Data: 2002-01-06 14:33:00
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 06 Jan 2002 13:12:53 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Oddzial w Poznaniu miesci sie na
    >św. Marcin 40, rog Ratajczaka (na przeciwko Vobisa)
    >Wlasnie startuje.

    Samiutkie centrum. Jak kiedys przyjade zobaczyc wreszcie te koziolki
    to znajde sobie cos o czym chcialbym podyskutowac (np. historie bez
    pieczatek) i wstapie :-)))
    Czy oddzial pracuje w soboty?

    PGR

  • 29. Data: 2002-01-06 14:50:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 06 Jan 2002 14:33:00 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

    >Czy oddzial pracuje w soboty?

    Nie. 8.30-19.30 Pn-Pt.

  • 30. Data: 2002-01-06 16:50:01
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia 6 Jan 2002 13:18:36 +0100, d...@p...onet.pl napisał(a):

    >juz wiem, sprobuj pekaosa, tam jest limit 40 banknotow, czyli 4000

    Taak. Mnie kiedys bankomat Pekao SA wyplacil 400 zl w 40 banknotach po 10
    zł...

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/