  • 31. Data: 2006-05-07 09:02:14
    Temat: Re: ing dal ciala, trzeba uciekac
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2006-05-07 10:53, osobnik Wojciech Nawara stwierdził, iż:
    >
    > Wojtku, a portfel to zawsze, poza kartami, pusty?:)

    Prawie pusty. :-)
    Zwykle jest tam właśnie do 20-30 PLN. Po zmianie nominałów będzie po
    prostu do 50 PLN. Kwestia zmiany przyzwyczajeń. ;-)

  • 32. Data: 2006-05-07 09:13:16
    Od: "SoReN" <s...@g...mielonce.nie.pl!>

    rzeka3m:
    > do tej pory mozna bylo wybrac z bankomatow ing min. kwote 10zl teraz
    > wielokrotnosc 50zl. tak wiec tzreba sie ewakuowac.
    > jak bank polecicie gdzie moge male kwoty wybierac z bankomatu

    a próbowałeś wprowadzić ręcznie 20 PLN na przykład? W niektórych bankomatach
    działa...

    --
    SoReN soren [at] gazeta . pl
    Kiedyś spotykało się dziewczyny co potrafiły gotować, jak ich matki,

  • 33. Data: 2006-05-07 10:02:20
    Od: "PBKR" <S...@S...pl>

    > Mój wykładowca swego czasu uszył sobie portfel z worka po mleku.

    >Trzeba mieć fantazję;)

    no i worki po mleku

    u mnie np mleko sprzedają w plastikowych butelkach albo w kartonach

    :-)

  • 34. Data: 2006-05-07 10:40:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 7 May 2006 00:08:41 +0000 (UTC), Jacek Popławski napisał(a):
    > Po co wam mniej niż 50zł z bankomatu?

    A po co mi 50zł? Ja np. wszędzie gdzie się da płacę kartą i nie mam ochoty
    wozić gotówki przy sobie... W zupełności wystarczy mi 10-20zł żeby w razie
    potrzeby kupić jakiś drobiazg w kiosku czy innym miejscu gdzie nie da się
    zapłacić kartą.

    No i jeszcze jedno: weź zapłać taksiarzowi 10zł banknotem 50zł - zaraz
    będzie robił fochy, a jak nie ma przy sobie reszty (np. dopiero zaczyna
    dzień) to potem miłego czekania aż gdzieś dojedzie i rozmieni...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 35. Data: 2006-05-07 11:17:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > Akurat klient inteligo nie zostanie skasowany ani złotówki, o ile kasa
    > jest wyposażona w POS. ;-)

    Raczej w terminal karciany. POS = point of sale i o ile mowa o "terminal
    POS" ma jakis sens o tyle raczej nie w przypadku banku.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 36. Data: 2006-05-07 12:01:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Raczej w terminal karciany. POS = point of sale i o ile mowa o "terminal
    > POS" ma jakis sens o tyle raczej nie w przypadku banku.

    Masz rację, ale czepiasz się.

  • 37. Data: 2006-05-07 12:59:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > No i jeszcze jedno: weź zapłać taksiarzowi 10zł banknotem 50zł - zaraz

    W taksowce placi sie karta 8-)

    MJ

  • 38. Data: 2006-05-07 13:16:33
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 07 May 2006 14:59:14 +0200, Michal Jankowski napisał(a):
    > W taksowce placi sie karta 8-)

    Zależy w której, to po pierwsze. A po drugie - niech już sobie coś ten
    taryfiarz zarobi... :) W taryfie nie lubię płacić kartą - tylko w
    ostateczności.

    Pozdrawiam,

  • 39. Data: 2006-05-07 15:23:52
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Jacek Osiecki wrote:
    > A po co mi 50zł? Ja np. wszędzie gdzie się da płacę kartą i nie mam ochoty
    > wozić gotówki przy sobie...

    Skoro płacisz kartą to po co Ci bankomat?!

    > No i jeszcze jedno: weź zapłać taksiarzowi 10zł banknotem 50zł - zaraz
    > będzie robił fochy, a jak nie ma przy sobie reszty (np. dopiero zaczyna
    > dzień) to potem miłego czekania aż gdzieś dojedzie i rozmieni...

    Bo po to jest portfel, by nosić w nim drobne.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 40. Data: 2006-05-07 15:29:37
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    > ochoty wozić gotówki przy sobie... W zupełności wystarczy mi 10-20zł
    > żeby w razie potrzeby kupić jakiś drobiazg w kiosku czy innym miejscu

    Co jakiś czas pojawia się na grupie opowieść takiego, który zatankował auto
    i próbował zapłacić kartą. A potem zostawiał coś lub kogoś jako zastaw,
    pamiętam że jeden zostawił radio, a inny żonę ;-). I wtedy przydaje się
    gotówka.
    A powiedziedz mi jak to jest: idziesz sobie ulicą, zgłodniejesz. To co
    wtedy, szukasz McDonalda (bo 20 zł wystarczy) albo restauracji przyjmującej
    karty? Serio się pytam, bo nie wiem jak to jest kiedy się ma przy sobie
    10-20 zł.