  • 91. Data: 2006-05-08 18:42:25
    Temat: Re: ing dal ciala, trzeba uciekac
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Nie mam ochoty latać po sklepach, bo kioskarz nie ma wydać z 50zł.

    Bu ha ha ha ha.
    To może zmień kioskarza.

    Jakieś jeszcze inne argumenty dlaczego bank ma ponosić koszty totalnie
    nieopłacalnego trzymania 10 zł w bankomatach masz?

    > To że Ty lubisz słyszeć szelest gotówki w portfelu, nie znaczy że każdy tak
    > ma.

    Nie noszę przy sobie żadnej gotówki. Już od dawna.

  • 92. Data: 2006-05-08 18:42:55
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:e3ljmc$ehu$1@inews.gazeta.pl...

    > I to jest krótka a treściwa kwintesencja całego wątku.

    Dzięki za uznanie.

  • 93. Data: 2006-05-08 18:44:52
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    MK wrote:
    > "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> wrote in message
    >
    > Hm, a jestes pewien, ze do oslugi Ciebie bank nie doklada? ;)

    Oczywiście, że dokłada.
    Aż się dziwię, że jeszcze z paru banków nie dostałem pisma, że z powodu
    braku obrotów na rachunku zamykają mi konto.

  • 94. Data: 2006-05-08 18:49:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości

    > Po raz 10 piszę to samo. Za "zakupy" nie płacę gotówką.

    Pewnie, idąc do kiosku po pudełko zapałek i gazetę płacisz Visa Electron.
    Chyba jak kioskarce przeciągniesz w szparze kartę ...
    Nie lubie głupkowatych i szpanujacych japiszonów.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 95. Data: 2006-05-08 18:51:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> napisał w wiadomości

    > Uszanuj również to, że jesteś dla nas śmieszny argumentując, że mając 2
    > banknoty więcej w dokumentach (np 2 20-tki) cierpisz z tego powodu aż tak,
    > żeby zmienić bank.

    Szpanerzy tak mają. Pomijajac fakt, że dokonując 5x wiecej niż normalny
    czlowiek transakcji kartą narażaja sie na skimming czy podejrzenie pinu w
    wiekszym stopniu. No ale za glupote trzeba zaplacic kiedys ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 96. Data: 2006-05-08 18:52:49
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    >
    > Hm, a jestes pewien, ze do oslugi Ciebie bank nie doklada? ;)
    > Jak rozmumiem jestes udzialowcem ING i dlatego tak bardzo sie martwisz o

    Wiem, że jak bank doklada do pewnych transakcji to podnosi prowizje
    WSZYSTKIM a nie tylko maniakom wybierania 10złotówek ze szczeliny.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 97. Data: 2006-05-08 19:02:34
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    MK napisał(a):

    > Kiedys mi sie zdarzylo, bardzo dawno temu, to bym chyba bankomat Euronetu, a
    > moze PKO BP.
    > Najpopularniejsze moninaly to 50 i 100 pln. Nizsze maja chyba tylko Pekao,
    > PKO, WBK i Kredyt Bank ( i do tej pory jak slysze ING ;)).

    I jak dobrze pamiętam chyba BPH też :)

    Przemek

  • 98. Data: 2006-05-08 19:20:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote in message

    > Wiem, że jak bank doklada do pewnych transakcji to podnosi prowizje
    > WSZYSTKIM a nie tylko maniakom wybierania 10złotówek ze szczeliny.

    Hahaha... no, kazdy bedzie musial z 5 gr wiecej zaplacic :). I z tego powodu
    taki lament i to goscia, ktoremy nie oplaca sie wyciagac nominalow
    mniejszych niz 50 pln. Jak to tak bardzo boli to zmien bank. A jak Cie nie
    stac na placenie za rachunek to kup sobie skarpete. Zeby zaoszczedzic mozesz
    ja sobie sam uszyc ;).

    MK

    PS. To juz naprawde moja ostatnia wypowiedz w tym watku. Nie mogle sobie
    odmowic skomentowania :)).

  • 99. Data: 2006-05-08 19:47:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Pewnie, idąc do kiosku po pudełko zapałek i gazetę płacisz Visa
    > Electron. Chyba jak kioskarce przeciągniesz w szparze kartę ...
    > Nie lubie głupkowatych i szpanujacych japiszonów.

    Chamstwo i próba obrażenia dyskutantów (bo nie licz na to, że Ci się to
    uda) to takie dowartościowanie się?

  • 100. Data: 2006-05-08 19:50:15
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    witek napisał:

    > Nie noszę przy sobie żadnej gotówki. Już od dawna.

    Życzę Ci, żeby bankomat zjadł Ci kartę. Wtedy zrozumiesz co to znaczy
    zostać bez pieniędzy ;)

    K.