  • 1. Data: 2006-05-07 09:10:41
    Temat: BZWBK Konto<30 - oplata za karte...?
    Od: "szastox" <s...@g...pl>

    Witam
    Mam pytanie do osob ktore niedawno zalozyly KONTO<30 w BZWBK. Czy zaraz po
    zalozeniu konta bank naliczyl wam "oplate za karte" (kwota 25,00 PLN)?

    W TOiP jak byk stoi, ze oplata za karte nie jest pobierana jesli w ciagu
    pierwszych trzech miesiecy uzytkowania wykona sie conajmniej 3 transakcje
    bezgotowkowe ta karta.
    Tylko czy:
    - oplata za karte jest najpierw pobierana i po spelnieniu warunkow (3
    transakcji) jest "cofana";
    czy tez:
    - oplata jest pobierana dopiero po 3 miesiacach?

    Aha, wybralem karte VISA Electron<30 (jeszcze jej nie dostalem - przyjdzie
    poczta), co i tak nie zmienia faktu ze w TOiP nie ma zadnej oplaty za karte w
    wysokosci 25,00 PLN (ewentualnie BZWBK mogl by naliczyc 15,00 PLN ale na pewno
    nie 25,00 PLN). Jakies sugestie?

    --
    szastox

  • 2. Data: 2006-05-07 14:05:33
    Temat: Re: BZWBK Konto<30 - oplata za karte...?
    Od: "Marcin" <m...@m...pl>

    Najpierw przyślą kartę a za trzy miesiące Ci pobiorą opłatę, jezeli nie
    wykonasz 3 transakcji bezgotówkowych :)

  • 3. Data: 2006-05-07 14:14:19
    Od: "szastox" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Najpierw przyślą kartę a za trzy miesiące Ci pobiorą opłatę, jezeli nie
    > wykonasz 3 transakcji bezgotówkowych :)

    hmm, dziwne...
    bede musial ich przepytac za co pobrali oplate :-|

  • 4. Data: 2006-05-07 15:38:30
    Od: "Marcin" <m...@m...pl>

    Mi nic nie pobrali na początku, ale ja zrobiłem 3 transakcje bezgotówkowe.
    Wiec naprawde dziwne dlaczego Ci pobrali opłatę

    Najlepiej sprawe wyjsnic w banku :)

  • 5. Data: 2006-05-07 17:30:27
    Od: "szastox" <s...@g...pl>

    > Mi nic nie pobrali na początku, ale ja zrobiłem 3 transakcje bezgotówkowe.
    > Wiec naprawde dziwne dlaczego Ci pobrali opłatę
    >

    > Najlepiej sprawe wyjsnic w banku :)

    tak czy siak dzieki za odpowiedz

    --
    szastox

  • 6. Data: 2006-05-07 18:47:09
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Reklamuj! Ja to reklamowalem pare razy, bo jakas lodzia z oddzialu nie
    przyjmowala reklamacji! Mi pobrali 15zl nawet jak zrobilem 4 transakcje, do tego
    pobierali mi oplaty za wysylanie wyciagow (ktorych nawet nie dostawalem jakos
    dziwnie). Reklamacji w ciagu 2 pierwszych miesiecy naskladalem sie. Teraz jest
    OK, ale nie trzymam tam kasy. Pobierali mi tez za prowadzenie konta co miesiac i
    ciagle musialem reklamowac i to osobiscie, bo telefonicznie sie nie da! Glupi bank!