  • 121. Data: 2006-05-09 23:16:39
    Temat: Re: ing dal ciala, trzeba uciekac
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jacek Osiecki wrote:

    > I noszę. Tylko czasami akurat mi się skończą i wtedy idę do bankomatu.

    To znaczy, że na stanowisko menadżera się nie nadajesz.

    > A skąd Ty wiesz że nieopłacalne jest trzymanie 10 i 20zł?

    Bo jakby były opłacalne to byś takiego głupiego wątku nie zaczynał.

    > Widzisz, a ja czasami kupuję gazetę.

    To dbaj o to, żebyś miał drobne w kieszeni na czas i w odpowiedniej ilości.

    > Widzisz - zawsze jakiś powód żeby wyciągać drobniejsze nominały niż 50zł :)

    > Ja mam to czego mi potrzeba - z regyły w bankomacie wypłacam 30-40zł i
    > wystarcza mi to z reguły na tydzień. Ty masz inne potrzeby - to się nie
    > wtrącaj ze swoim "wiem lepiej czego ci potrzeba" :>

    no comments, chyba wszyscy już cię tu posłali na drzewo, więc jak wiesz
    lepiej to załóż sobie prywatny bankomat, najlepiej w skarpecie.

  • 122. Data: 2006-05-09 23:18:19
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Nie ja zacząłem ten wątek ;) Po prostu uważam że wypłacanie z bankomatu
    > mniejszych nominałów ma sens i nie kłóci się to z niczyim interesem :)

    Bilonu nie ma w bankomacie z tego samego powodu co 10 zł.
    Nie opłaca się.

    > Toż i noszę - 10, 20, 30zł i czasami parę drobniaków

    > Wiesz co, chrzanisz jak potłuczony. Właśnie ja umiem zarządzać swoim
    > portfelem, bo doskonale mi wystarczają takie wypłaty jakich dokonuję
    > (poniżej 50zł) i potrafię odpowiednio planować wydatki.

    Widać kiepsko, skoro na gazetę nie masz drobnych.

    > Lepiej się za doradzanie nie bierz, bo kiepsko Ci wychodzi :>

    Betonowi się strasznie trudno doradza, wiem to od dawna.

  • 123. Data: 2006-05-10 05:40:27
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 09 May 2006 18:16:39 -0500, witek napisał(a):

    > To znaczy, że na stanowisko menadżera się nie nadajesz.

    Bo chodzę do bankomatu? No proszę... ciekawe wnioski :>

    > Bo jakby były opłacalne to byś takiego głupiego wątku nie zaczynał.

    To bądź łaskaw sprawdzić kto zaczął wątek, zanim coś palniesz :)

    > To dbaj o to, żebyś miał drobne w kieszeni na czas i w odpowiedniej ilości.

    I dbam. Wybieram z bankomatu takie kwoty, które dla mnie są najwygodniejsze.

    > no comments, chyba wszyscy już cię tu posłali na drzewo,

    Ciekawa definicja "wszystkich".

    > więc jak wiesz lepiej to załóż sobie prywatny bankomat, najlepiej w skarpecie.

    Na razie to Ty jesteś bliżej tej skarpety, bo wygląda na to że najchętniej
    byś pierwszego wypłacał całą zawartość konta - najlepiej jeszcze w jednym
    banknocie :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 124. Data: 2006-05-10 05:46:26
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 09 May 2006 18:18:19 -0500, witek napisał(a):
    > Bilonu nie ma w bankomacie z tego samego powodu co 10 zł.
    > Nie opłaca się.

    Bankomaty generalnie się niezbyt opłacają - nie dość że dużo kosztują, to
    bank nie otrzymuje prowizji którą by otrzymał przy płatności bezgotówkowej.
    A jakoś te 10zł są - czyli widać się to opłaca.

    > Widać kiepsko, skoro na gazetę nie masz drobnych.

    Rozumiem że Tobie te drobne same się mnożą przez pączkowanie? Bo skoro
    musisz czasami podejść do bankomatu, to według Twojej teorii nie potrafisz
    planować wydatków.

    > Betonowi się strasznie trudno doradza, wiem to od dawna.

    Sam się zachowujesz jak beton - nie potrafisz zrozumieć, że ludzie miewają
    różne potrzeby. Jedni lubią szpanować plikiem dwustuzłotówek, inni dobrze
    się czują jak mają przy sobie przynajmniej kilkaset złotych, a jeszcze inni
    po prostu nie lubią nosić przy sobie gotówki. Takie to trudne do
    zrozumienia? Wyluzuj trochę, zamiast się od razu rzucać...

  • 125. Data: 2006-11-05 11:44:43
    Temat: My homepage
    Od: n...@p...net (Lee)

    Great work!