  • 1. Data: 2006-05-05 15:06:32
    Temat: Wycena nieruchomości.
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Mam problem przy kredycie mieszkaniowym, chce kupic dzialke z domem do
    remontu. Otoz jakby z mojej strony wszystko gra, zdolnosc kredytowa itd.
    Problemem jest wycena nieruchomosci - wyceniono na 114.000 zł, ale w wycenie
    wpisali, ze budynek to nietrafiona adaptacja na cele mieszkaniowe,
    zaniedbana, itd. Wartosc spokojna do celow kredytu, ale te zapisy o stanie
    wedlug banku dyskfalifikuja nieruchomosc. Normalne to?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-05 18:59:56
    Temat: Re: Wycena nieruchomości.
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaniedbana, itd. Wartosc spokojna do celow kredytu, ale te zapisy o stanie
    > wedlug banku dyskfalifikuja nieruchomosc. Normalne to?

    Pewnie bank BPH? Musisz przedstawić środki i pomysł na remont budynku lub
    zaciągnąć wyższy kredyt. Nikt nie chce się zabezpieczać na ruinie.

  • 3. Data: 2006-05-07 09:43:31
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Pewnie bank BPH? Musisz przedstawić środki i pomysł na remont budynku lub
    > zaciągnąć wyższy kredyt. Nikt nie chce się zabezpieczać na ruinie.

    Nordea. Znaczy wziac samemu rzeczoznawce i zrobic "normalna" wycene? Jak sie
    orientuje to same dzialki budowlane w tej okolicy kosztuja podobnie, wartosc
    tej aktualnej wyceny w sumie zapewnia dobre zabezpieczenie...

    Szymon