    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ing dal ciala, trzeba uciekac
    Date: Sun, 7 May 2006 17:29:37 +0200

    Jacek Osiecki wrote:

    > A po co mi 50zł? Ja np. wszędzie gdzie się da płacę kartą i nie mam
    > ochoty wozić gotówki przy sobie... W zupełności wystarczy mi 10-20zł
    > żeby w razie potrzeby kupić jakiś drobiazg w kiosku czy innym miejscu
    > gdzie nie da się zapłacić kartą.

    Co jakiś czas pojawia się na grupie opowieść takiego, który zatankował auto
    i próbował zapłacić kartą. A potem zostawiał coś lub kogoś jako zastaw,
    pamiętam że jeden zostawił radio, a inny żonę ;-). I wtedy przydaje się
    gotówka.
    A powiedziedz mi jak to jest: idziesz sobie ulicą, zgłodniejesz. To co
    wtedy, szukasz McDonalda (bo 20 zł wystarczy) albo restauracji przyjmującej
    karty? Serio się pytam, bo nie wiem jak to jest kiedy się ma przy sobie
    10-20 zł.