  • 41. Data: 2006-05-07 15:31:53
    Temat: Re: ing dal ciala, trzeba uciekac
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Jacek Popławski" <j...@i...pl> wrote in message
    news:slrne5s4a6.5k5.jpopl@darkwood.darkdomain...

    > Bo po to jest portfel, by nosić w nim drobne.

    BTW gdzie sie koncza drobne a zaczynaja grube?

    MK

  • 42. Data: 2006-05-07 16:00:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > Masz rację, ale czepiasz się.

    Moze byc. Wiesz, taka krucjata.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 43. Data: 2006-05-07 17:30:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Co jakiś czas pojawia się na grupie opowieść takiego, który
    > zatankował auto i próbował zapłacić kartą. A potem zostawiał coś lub
    > kogoś jako zastaw, pamiętam że jeden zostawił radio, a inny żonę ;-).
    > I wtedy przydaje się gotówka.

    Ja tam z żoną dużo nie jeździmy, ale od jakichś 60kkm (czyli 6 lat), chyba
    nigdy jeszcze nie zdarzyło nam się płacić gotówką za benzynę.

    > A powiedziedz mi jak to jest: idziesz sobie ulicą, zgłodniejesz. To co
    > wtedy, szukasz McDonalda (bo 20 zł wystarczy) albo restauracji
    > przyjmującej karty? Serio się pytam, bo nie wiem jak to jest kiedy
    > się ma przy sobie 10-20 zł.

    Ja tam stosunko rzadko noszę jakąkolwiek gotówkę w ogóle (ale żona nosi ;)).
    Mnie ciekawi czy Ty robisz się głodny tak z sekundy na sekundę??? A za
    chwilę umierasz z głodu???

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 44. Data: 2006-05-07 18:58:24
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Maciej Loret wrote:

    > Ja tam z żoną dużo nie jeździmy, ale od jakichś 60kkm (czyli 6 lat),
    > chyba nigdy jeszcze nie zdarzyło nam się płacić gotówką za benzynę.

    To jak ci się zdarzy płacić to zostawisz radio ;-)

    > Ja tam stosunko rzadko noszę jakąkolwiek gotówkę w ogóle (ale żona
    > nosi ;)). Mnie ciekawi czy Ty robisz się głodny tak z sekundy na
    > sekundę??? A za chwilę umierasz z głodu???

    Różnie bywa. Ja tam nie lubię głodny chodzić. Może inni mają żołądki jak
    zegarki.
    Ale to był tylko przykład. Ja nie kpię, tylko pytam: co się robi jeżeli ma
    się 20 zł, a chce się kupić coś droższego, a nie ma możliwości płacić kartą?
    Bardzo mnie to ciekawi.

  • 45. Data: 2006-05-07 19:03:10
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2006-05-07 19:30 Maciej Loret napisał(a):
    > Ja tam z żoną dużo nie jeździmy, ale od jakichś 60kkm (czyli 6 lat), chyba
    > nigdy jeszcze nie zdarzyło nam się płacić gotówką za benzynę.

    Przepraszam za ot: co to jest "kkm"?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 46. Data: 2006-05-07 19:09:03
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <w...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Przepraszam za ot: co to jest "kkm"?

    tysiąc kilometrów
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 47. Data: 2006-05-07 19:12:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message

    > Ale to był tylko przykład. Ja nie kpię, tylko pytam: co się robi jeżeli ma
    > się 20 zł, a chce się kupić coś droższego, a nie ma możliwości płacić
    kartą?
    > Bardzo mnie to ciekawi.

    Nie wiem co robia inni, ale ja bym poszedl do bankomatu, wzial 10 pln i
    zjadl obiad za 27,50 :).

    MK

  • 48. Data: 2006-05-07 19:20:12
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2006-05-07 21:09 Samotnik napisał(a):

    > tysiąc kilometrów

    Mnie na fizyce uczono, że tysiąc to kilo (k) a tysiąc tysięcy=milion to
    mega (M). Poprawnie powinno być 60 Mm, dzięki temu oszczędza się jeszcze
    jedną literę.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 49. Data: 2006-05-07 19:31:20
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message

    > kartą?
    >>

    > Nie wiem co robia inni, ale ja bym poszedl do bankomatu, wzial 10 pln i
    > zjadl obiad za 27,50 :).

    Niektórym to naprawdę brakuje bilonomatów - albo raczej lekko palemka
    odbija.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 50. Data: 2006-05-07 19:53:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "SQLwysyn" <s...@s...pl> wrote in message

    > Niektórym to naprawdę brakuje bilonomatów - albo raczej lekko palemka
    > odbija.

    Zapewne tak mysli sklepikarz u ktorego kupujesz chleb ;). Powiniene zaczac
    sprzedawac odrazu w tygodniowych pakietach i to z dodatkami zebys odrazu
    mogl wydac 50 pln ;).
    Dziwi mnie ten dziwny opor i brak zrozumienia, ze sa osoby, ktore potrzebuja
    innych nominalow niz wielokrotnosc 50 pln. Z punktu widzenia banku
    nalezaloby zracjonalizowac takze przelewy, banki przeciez ponosza koszty
    obslugi przelewow. Minimalna kwota do zlecenia przelewu to np 45 pln.
    Akceptujesz? ;)

    MK