  • 1. Data: 2006-05-05 15:40:43
    Temat: mam euro - co robić?
    Od: "mo" <m...@o...pl>

    witam
    mam troche k zamoczonych w euro... kupowane jeszcze na szczycie po 4,6pln
    co w obecnej sytuacji robić?

    1. sprzedać i zainwestować w akcje
    2. czekać jeszcze (ile?) i liczyć na odbicie i zmianę trendu?

    help plz!

  • 2. Data: 2006-05-05 16:47:26
    Temat: Re: mam euro - co robić?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "mo" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > mam troche k zamoczonych w euro... kupowane jeszcze na szczycie po 4,6pln

    Gratuluję wyczucia. Szkoda, że nie kupowałeś jak były po 4,9 ...

    > co w obecnej sytuacji robić?
    >

    > 2. czekać jeszcze (ile?)

    Do świętej Gdygdy ?

    ... i liczyć na odbicie i zmianę trendu?

    Hahahahahahahahahahahaha. Może chcesz poczekac az 5 przekroczą ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2006-05-05 18:39:50
    Od: "marek" <a...@v...pl>

    Zainwestuj w fundusze inwestycyjne które są rozliczane w EURO.
    I zarabiaj w tej walucie nawet do 20% rocznie.
    Nie sprzedawaj EURO. Teraz zrobiłbyś podstawowy błąd inwestora.
    Za kilka lat i tak wejdziemy do strefy EURO.

    jeśli chcesz wiedzieć jak i gdzie mogę doradzić ale na privie.

    Pozdrawiam
    MAREK

  • 4. Data: 2006-05-05 22:36:32
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "marek" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Zainwestuj w fundusze inwestycyjne które są rozliczane w EURO.
    > I zarabiaj w tej walucie nawet do 20% rocznie.

    To moze doradz na grupie, bo po aktualnym kursie to ludzie moga
    byc chetni do zakupu Euro. Moze to byc ciekawa alternatywa,
    szczegolnie dla osob, ktore maja tendencje do trzymania wiekszosci
    wolnych srodkow za granica...

    marekz

  • 5. Data: 2006-05-05 23:10:05
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > mam troche k zamoczonych w euro... kupowane jeszcze na szczycie po 4,6pln
    > co w obecnej sytuacji robić?

    teraz nie sprzedawaj - trzymaj.

    pzdr
    j.

  • 6. Data: 2006-05-05 23:25:08
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> writes:

    > To moze doradz na grupie, bo po aktualnym kursie to ludzie moga
    > byc chetni do zakupu Euro.

    Ludzie sa chetni do zakupu euro po kazdym kursie (no, realnym).
    Podobnie zreszta jest z dolarami i innymi powszechnie uzywanymi
    walutami. Czasem bywa tak ze trzeba kupic wiedzac, ze za tydzien
    bedzie duzo taniej.

    Rozmaici urzednicy panstwowi twierdza ze euro powinno kosztowac
    np. 4 zl albo podobne sumy by np. eksport czy inne rzeczy byly
    oplacalne. Zapominaja niestety dodac czy chodzi o eksport z PRC
    (CE = China Export), do PRC czy moze do jakiegos kraju europejskiego,
    i kto dokladnie ma byc tym eksporterem (importerem).

    Inne teorie to np. takie, ze zlotowka jest teraz ekstremalnie mocna,
    bo uniwersalnym punktem odniesienia we wszechswiecie jest sytuacja
    sprzed paru lat.

    Moim zdaniem pewne spojrzenie na ruch wartosci walut (sily nabywczej,
    sredniej pensji itd) moze dac sytuacja i jej zmiany w zjednoczonych
    Niemczech, albo dotychczasowe zmiany kursu zlotowki, ale oczywiscie
    spekulacja zawsze jest ryzykowna.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2006-05-06 07:56:36
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > mam troche k zamoczonych w euro... kupowane jeszcze na szczycie po 4,6pln
    > co w obecnej sytuacji robić?
    >
    > 1. sprzedać i zainwestować w akcje
    > 2. czekać jeszcze (ile?) i liczyć na odbicie i zmianę trendu?

    Zgdonie z zasadami dokup więcej (średnia zakupu znacznie się obniży)
    Niedługo skończy się woojna i euro poszybuje na 4.8 PLN

    jklina

  • 8. Data: 2006-05-06 12:25:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    <k...@p...ffpe.pl> writes:

    > Zgdonie z zasadami dokup więcej (średnia zakupu znacznie się obniży)
    > Niedługo skończy się woojna i euro poszybuje na 4.8 PLN

    Ktora wojna? Ta, w ktorej uczestniczy Polska (w odroznieniu od
    np. Niemiec i Francji)?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2006-05-07 19:53:50
    Od: "Marcin Kaczmarczyk" <m...@m...pl>

    > 1. sprzedać i zainwestować w akcje
    > 2. czekać jeszcze (ile?) i liczyć na odbicie i zmianę trendu?
    >
    > help plz!

    Wpacić na fundusz w euro - ja bym tak zrobił. Jeżeli chcesz sprzedać to
    zauważ, że sprzedajesz po kursie kupna, który jest dużo niższy od kursu
    sprzedaży więc lepiej wpłacić na fundusz inwestycyjny w EUR i czekać aż
    wejdziemy do strefy euro.
    Kaczmar

  • 10. Data: 2006-05-08 12:35:01
    Od: "machanys " <m...@N...gazeta.pl>

    mo <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > co w obecnej sytuacji robić?
    >
    > 1. sprzedać i zainwestować w akcje
    > 2. czekać jeszcze (ile?) i liczyć na odbicie i zmianę trendu?

    mysle ze powinienes sobie strzelic podroz dookola europy, np po stolicach
    europejskich, placisz w euro i cie nie sciska ze je kupowales po 4.6, a jak
    chcesz jeszcze wiecej stracic to kup akcje na gorce, polecam bioton i kghm,
    od dzis notowac beda korekte wiec sie pospiesz, bo na gorke sie nie zalapiesz
    macHanys