  • 11. Data: 2012-12-19 09:33:39
    Temat: Re: głupie procedury nie tylko w Polsce
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Aicha" kar6lk$587$...@n...task.gda.pl

    > A co zepsułeś? ;)

    Masę dziewcząt, które kiedyś chciały ze mną iść do łóżka zepsułem swoją
    odmową. :) Dałem powód do zgorszenia tym dziewczynom, które modliły się
    z wiarą, które wierzyły w to, że ich modlitwa (o miłe spędzenie czasu ze
    mną) zostanie wysłuchana przez Boga. I pamiętam, że w tamtych czasach mój
    znajomy ostrzegał mnie, mówiąc, iż za jakiś czas Bóg mnie będzie karał
    za moje odmowy -- ja zechcę, ale nie będzie chętnych dziewcząt... Mówił,
    że dziewczynie nie można odmawiać -- gdy chce, to trzeba ją zadowolić. :)

    Ale żeby nazywać dziewczynę czymś?...
    Nawet Sikorski nazwał ;) kobietę najwyższym dobrem, nie zaś rzeczą,
    gdy mówił, iż Jan Maria Rokita oddał Lechowi Kaczyńskiemu swe
    najwyższe dobro, jakim jest żona. :) Przynajmniej ja tak ;) to
    zapamiętałem.

    Niejedna dziewczyna zauważała, że mi nie ubędzie niczego, jeśli
    prześpię się z nią -- i muszę przyznać, że istotnie, raczej nie
    chciały zabierać mi deficytowego towaru.

    > Mnie pani Synkowa bezproblemowo zresetowała hasło do logowania, aczkolwiek "za
    karę" musiałam wysłuchać pogadanki o produktach :]

    Miałem rozbieżne dane na koncie.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kaq2rt$1a2$...@n...news.atman.pl

    > Jak pokonać depresję i schizofrenię SynCa?...

    > () Depresja -- mam za mało, aby lać...
    > () Schizofrenia -- mam w jednym miejscu mało, a zaś w innym dużo...

    > Lista rachunków -- dużo
    > Przelew natychmiastowy -- mało

    W efekcie pieniądze dotarły do świń dopiero dzisiaj -- o szklankę
    mleka jestem biedniejszy, bo tyle wynoszą odsetki. Ponadto straciłem
    sporo czasu. I nerwów? Nerwów może nie, ale czasu -- tak. Takie coś
    zawsze wybija z rytmu i burzy plany.

    -=-

    Co do Bożej kary -- Bóg jest Miłością i wybacza grzechy, gdy
    grzesznik szczerze pragnie wybaczenia, ale nie pozostawia
    grzesznika bez oczyszczającej kary. Dziś nie każda dziewczyna
    mnie podnieca -- tylko te podniecają mnie, które podobają się
    mi/mnie. Pozostałym Bóg mówi -- nic z tego. :) I ja tę karę
    Bożą przyjąłem z zadowoleniem, jako że z Bogiem nie należy
    spierać się czy wadzić -- skoro Bóg tak postanowił, niech
    tak będzie. :)

    Jeszcze gdyby tak mi zwrócił zdrowie -- wystarczy, że wyjdę
    z mokrą głowa ,,na mróz'' (jak wczoraj) a już muszę łykać
    aspirynę... Boże, gdzie te czasy, gdy wprost spod prysznica,
    bez wycierania się (skóra schła tak szybko, że nie warto
    było jej wycierać) po wytarciu włosów ręcznikiem mogłem
    wyjść na zewnątrz, choćby i na mróz kilkunastostopniowy...
    Gdzie te czasy, gdy biegałem boso po lodzie?... Gdy kąpałem
    się w morskiej, lodowatej wodzie... Woda morska jest słona,
    dlatego jej temperatura schodzi poniżej zera stopni Celsjusza. :)

    I dlaczego ominęło mnie jeżdżenie konno po plażach przy słonej,
    morskiej wodzie?! Dlaczego kapłani zdołali zburzyć mój świat?

    -=-

    Wracając do SynCa -- ogólnie to produkt słabej jakości.
    Brak mi szmalu -- oszczędzam na wszystkim, dlatego 5%
    keszbeku mnie zatrzymuje, jednak dla kogoś, kto nie
    płaci ,,netowo'' lub nie ciuła jak ja -- SyneC IMO
    jest porażką.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-12-19 09:49:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" kar62k$f37$...@d...me

    > Zamiast ciagnac pogadanke bez sensu bylo od razu prosic o szefa.
    > W ten sposob zalatwiloby sie dwie sprawy, wymiane tokena i wywalenie goscia na
    powtorne szkolenie.

    Kto mi zapłaci za nauczanie pracowników bankowych?
    Przecież proszenie o szefa czy w ogóle dyskutowanie
    z obsługą to bezpłatne nauczanie. Ani taki bankier
    (czy bankierka) nie jest moim dzieckiem, ani nie
    jestem przełożonym, odpowiedzialnym za rozwój
    podwładnych rodzaju...

    Gdy kiedyś chciałem pracować za bank (przyniosłem swoje
    druki -- merytorycznie ;) takie same jak niemal nieczytelne
    kserokopie kserokopii dane mi przez PeKaO, ale świeżutkie,
    nowiuteńkie, czytelne) społecznie, ów bank pozbawił mnie
    prawa do dysponowania moim kontem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-12-19 12:57:07
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    marfi napisał(a) w wiadomości: <50d0ece4$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>...
    >Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    >wiadomości news:kaqpk5$3o0$1@news.task.gda.pl...
    >Głupie procedury przyszły do Polski...
    >
    >Bardzo podobnie wygladały moje rozmowy z infolinią Neostrady we wczesnej
    >fazie jej działalności.

    Tochę OT ale kilka lat temu w wyścigu formuły 1 ktoś lekko uderzył R. Kubicę
    w tył bolidu. Kubica zjeżdża do pit-lane, krzątanina, szybkie sprawdzenie przez
    mechaników: tył, podwozie, (nie pamiętam, czy była też zmiana kół i dolewanie
    paliwa), jednocześnie... wymieniają przednie skrzydło!
    Po wyścigu Robert pytany dlaczego wymieniano przednie skrzydło - zawsze jak
    mnie uderzą w tył to mi wymieniają przód.
    Po tonie głosu nie mogłem się połapać czy to było ironicznie czy na serio. :)
    Pewnie taka procedura.

    Arek

  • 14. Data: 2012-12-19 15:13:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@c...fontem.lucida.console napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Procedurę z czyszczeniem cookie i zmianą przeglądarki przeszedłem
    > wczoraj przy okazji Alior SynCa, choć ewidentnie problem nie leżał
    > po mojej stronie -- dostałem poradę jak wyżej. Akurat czyszczenie
    > keszy, cookiesów itp. wykonuję bardzo często, więc nie opierałem
    > się, ale fajnie by było, gdyby w bankach pracowali ludzie myślący.
    >
    > Marnie widzę SynCa. Dla mnie to jakby przedłużenie Polbanku.

    wiem, że to nie nie w modzie i dodatkowo jeszcze sentyment działa, ale od
    iluś lat korzystam z mbanku i nigdy nie miałem żadnego problemu z obsługą
    po mojej stronie (cookiesy nie cookiesy itp)

    Lubię ten bank za tę prostotę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 15. Data: 2012-12-19 16:50:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" 1...@b...poznan.pl

> [...]
    > iluś lat korzystam z mbanku i nigdy nie miałem żadnego problemu z obsługą
    > po mojej stronie (cookiesy nie cookiesy itp)

    Jakby od cookies zależała możliwość lania, to bym przelewał miliony. :)
    Ponadto tam gdzieś (już nie pamiętam, gdzie) była podpowiedź, gdzie leży
    błąd -- i na pewno nie po mojej stronie leżał.

    A mBank? -- owszem, niby ;) dobry, ale drogi. :)
    [trzeba napisać jakiś przytyk, coby się bankierom w głowach nie poprzewracało]

    Ale czy mBank ma natychmiastowe lanie?
    I czy daje 5% keszbeku? Akurat mam zapłacić 448 złotych...
    22 złote za nic to wcale nie jest mało. :)
    Mógłbym powiedzieć -- oby więcej takich zaróbków. :)

    Ale chyba 208 muszę zapłacić przelewem, bo ,,informatycy''
    nie nadążają za potrzebami czasu. :)

    http://kidp.pl/platnosci/platnosci.php

    Trzeba lać na konto xx 1160 2244 7927 gdy
    tymczasem tu (na stronie) widnieje nadal
    stary, nieaktualny numer konta XX 1140 1124 3556
    a groźne ogłoszenia mówią, że wpłacenie na niewłaściwe
    (stare) konto skutkuje przerwaniem ubezpieczenia...

    http://www.krdp.pl/aktualnosci.php/0/2358

    Brak dochowania terminu na złożenie wniosku
    i uiszczenia wpłaty na wskazany rachunek
    bankowy do dnia 31.12.2012 r. skutkować
    będzie niemożnością dochowania ciągłości
    ochrony ubezpieczeniowej.

    Jednocześnie informujemy, że nastąpiła zmiana
    numerów rachunków bankowych do wpłat za
    ubezpieczenie OC w oparciu o Umowę Generalną.
    Prosimy o dokonywanie wpłat na numery kont
    wskazane we wniosku wygenerowanym przez system
    elektronicznych wniosków OC w serwisie internetowym
    KIDP. W przypadku wpłaty na niewłaściwy numer konta,
    należność nie zostanie prawidłowo rozliczona, co
    skutkować będzie odrzuceniem złożonego wniosku ubezpieczeniowego.

    Jak ja ,,lubię'' ludzi lekceważących swoją pracę... :(

    Co krok to jakaś niespodziewanka... Człowiek stoi w miejscu,
    zamiast szybko pozałatwiać co trzeba i żyć spokojnie...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2012-12-19 19:28:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 Dec 2012 23:10:16 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Hello,
    >
    > Byłem dziś świadkiem rozmowy telefonicznej z pomocą techniczną Bank of
    > America. Mojemu znajomemu z USA popsuł się token. Zadzwonił, aby to
    > zgłosić i zamówić nowy. Rozmowa wyglądała mniej-więcej tak:
    >
    > K-klient P-pomoc techniczna (...)

    W zasadzie gotowy materiał do jakiegoś kabaretu :)

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2012-12-19 20:19:51
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > W zasadzie gotowy materiał do jakiegoś kabaretu :)

    Na razie pozwoliłem sobie przesłać się na prhn. :-)

    --
    MiCHA

  • 18. Data: 2012-12-22 19:54:50
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> [...]
    > America. Mojemu znajomemu z USA popsuł się token. Zadzwonił, aby to
    > zgłosić i zamówić nowy. Rozmowa wyglądała mniej-więcej tak:

    [...]

    Z ciekawości zapytałem co było dalej. A było tak:

    - W ciągu 48h nikt z banku nie zadzwonił.
    - Po wysłaniu przez klienta maila z ponagleniem bank niemal natychmiast
    odpowiedział, że żadnego zgłoszenia w systemie nie ma i żeby zadzwonić
    do pomocy technicznej w celu wyjaśnienia.
    - Przy kolejnym połączeniu telefonicznym konsultant poinformował, że
    bank może klientowi wysłać nowy token. Na to klient zmienił adres
    korespondencyjny na adres w Polsce, gdzie akurat przebywa (o dziwo - da
    się). Następnie zamówił nowy token, na co dostał odpowiedź, że ze
    względów bezpieczeństwa tokenów po poza USA bank nie wysyła. Zatem
    klient ponownie zmienił adres korespondencyjny na adres w USA i zamówił
    nowy token. Na to dostał odpowiedź, że ze względów bezpieczeństwa bank
    nie wysyła tokenów na adres, który w ciągu ostatnich 30 dni został
    zmieniony.
    [kurtyna]

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2012-12-30 18:35:19
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 2012-12-19 02:52, Aicha pisze:
    > W dniu 2012-12-19 01:50, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    (bzdety)

    > A co zepsułeś? ;)

    ELC się zepsuł. Nie zauważyłaś tego jeszcze?

  • 20. Data: 2012-12-31 03:15:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jo44" 50e07b56$0$1221$6...@n...neostrada.pl

    > ELC się zepsuł. Nie zauważyłaś tego jeszcze?

    Istotnie -- zdrowie moje zostało popsute, ale to nie ja zepsułem
    się a mnie zepsuł głód na który skazał mnie arcybiskup Ozorowski. :)

    Teraz NFZ i ZUS płacą za rehabilitację mego kręgosłupa.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'