  • 1. Data: 2012-12-18 20:31:00
    Temat: sync - nie da się wejść w szablony przelewów
    Od: BearBag <c...@g...com>

    Witam
    Czy ktoś ma jeszcze taki problem? Wchodzę w szablon przelewu (obojetnie jaki) i przy
    potwierdzeniu rachunku odpala się komunikat " wczytywania danych.." i wczytuje
    kilkadziesiat minut bez skutku. Sprawdzałem na kilku przeglądarkach i wszędzie to
    samo. Tak jest od wczoraj.

  • 2. Data: 2012-12-18 20:50:13
    Temat: Re: sync - nie da się wejść w szablony przelewów
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    kilkadziesiat minut bez skutku. Sprawdzałem na kilku przeglądarkach i wszędzie to

    Też to zauważyłem. Dzwoniłem do nich, stwierdzili, że znają problem i
    pracują nad tym, a do czasu jego rozwiązania należy korzystać z
    szablonów przez Rachunki > Lista rachunków > wybór rachunku > Wykonaj
    przelew z tego rachunku > Przelew krajowy > Wybierz szablon płatności. Uff.

    Acha, dzwoniłem z miesiąc temu.

    --
    Grzexs