eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigłupie procedury nie tylko w Polsce › Re: głupie procedury nie tylko w Polsce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: głupie procedury nie tylko w Polsce
    Date: Sat, 22 Dec 2012 19:54:50 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <kb4vln$tju$1@news.task.gda.pl>
    References: <kaqpk5$3o0$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-144-80-146.static.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1356202487 30334 83.144.80.146 (22 Dec 2012 18:54:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 Dec 2012 18:54:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.8.1.24) Gecko/20100411
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.5.0
    In-Reply-To: <kaqpk5$3o0$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:584703
    [ ukryj nagłówki ]

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Byłem dziś świadkiem rozmowy telefonicznej z pomocą techniczną Bank of
    > America. Mojemu znajomemu z USA popsuł się token. Zadzwonił, aby to
    > zgłosić i zamówić nowy. Rozmowa wyglądała mniej-więcej tak:
    >
    > K-klient
    > P-pomoc techniczna
    [...]

    Z ciekawości zapytałem co było dalej. A było tak:

    - W ciągu 48h nikt z banku nie zadzwonił.
    - Po wysłaniu przez klienta maila z ponagleniem bank niemal natychmiast
    odpowiedział, że żadnego zgłoszenia w systemie nie ma i żeby zadzwonić
    do pomocy technicznej w celu wyjaśnienia.
    - Przy kolejnym połączeniu telefonicznym konsultant poinformował, że
    bank może klientowi wysłać nowy token. Na to klient zmienił adres
    korespondencyjny na adres w Polsce, gdzie akurat przebywa (o dziwo - da
    się). Następnie zamówił nowy token, na co dostał odpowiedź, że ze
    względów bezpieczeństwa tokenów po poza USA bank nie wysyła. Zatem
    klient ponownie zmienił adres korespondencyjny na adres w USA i zamówił
    nowy token. Na to dostał odpowiedź, że ze względów bezpieczeństwa bank
    nie wysyła tokenów na adres, który w ciągu ostatnich 30 dni został
    zmieniony.
    [kurtyna]

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1