    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: głupie procedury nie tylko w Polsce
    Date: Wed, 19 Dec 2012 09:49:39 +0100

    "witek" kar62k$f37$...@d...me

    > Zamiast ciagnac pogadanke bez sensu bylo od razu prosic o szefa.
    > W ten sposob zalatwiloby sie dwie sprawy, wymiane tokena i wywalenie goscia na
    powtorne szkolenie.

    Kto mi zapłaci za nauczanie pracowników bankowych?
    Przecież proszenie o szefa czy w ogóle dyskutowanie
    z obsługą to bezpłatne nauczanie. Ani taki bankier
    (czy bankierka) nie jest moim dzieckiem, ani nie
    jestem przełożonym, odpowiedzialnym za rozwój
    podwładnych rodzaju...

    Gdy kiedyś chciałem pracować za bank (przyniosłem swoje
    druki -- merytorycznie ;) takie same jak niemal nieczytelne
    kserokopie kserokopii dane mi przez PeKaO, ale świeżutkie,
    nowiuteńkie, czytelne) społecznie, ów bank pozbawił mnie
    prawa do dysponowania moim kontem.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'