eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigetinonline - wrazenia ;) › Re: getinonline - wrazenia ;)
  • Data: 2010-10-24 12:24:43
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 24 Oct 2010 12:19:10 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > To tylko zabieg marketingowy, kto podniesie telefon, ten ciebie obsluguje,
    > nie zauwazylem, zeby obslugiwala mnie ostatnio osoba ze zdjecia, bo to
    > mezczyzna, a zalatwialem wszystko z kobieta. Zreszta dzwonisz na infolinie i
    > skad maja wiedziec, kto dzwoni, musieliby zawsze przelaczac dana osobe po
    > identyfikacji

    Kwestia rozwiązań. Oczywiście, jeśli dzwonisz na ogólnodostępny numer
    banku, to Twoją sprawę załatwia ten, kto miał pecha odebrać, ale np. w Citi
    po zalogowaniu masz nie tylko fizys osoby "przypisanej" do danego rachunku,
    ale także numer jej komórki, mail, i mail do osoby zastępującej, gdyby ta
    pierwsza była akurat nieuchwytna.

    AK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1