  • Data: 2010-10-28 20:24:30
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    faramusz wrote:

    > Czy komuś, kto miał kłopoty nie do przeskoczenia z logowaniem się lub
    > ze zmianą hasła?
    >
    > Pytanie kieruję zwłaszcza do autora wątku :)
    >
    > Bo ja mam w dalszym ciągu pierepałki i dziwne doświadczenia, a pomoc
    > konsultantów ogranicza się do odblokowania konta i/lub wysłania SMSa z
    > nowym hasłem, z którym nowe/stare kłopoty ("Podane hasło jest
    > nieprawidłowe")

    Być może rzecz jest podobna do problemów w Open Online. Tam od
    chwili wprowadzenia hasła maskowanego zaczęły mi się pojawiać
    problemy z *pierwszą* próbą logowania po wejściu na stronę.
    Okazywało się, że login/hasło było nieprawidłowe. Zawsze tylko za
    pierwszym razem. Ponieważ było to bardzo rzadkie, nie drążyłem
    tematu. Ale od czasu, gdy używam keepassa zrobiło się to nagminne
    (mniej więcej 50/50). Oczywiście zgłoszone i oczywiście nic...

    Natomiast *identyczne* pierepałki, jak opisane, miałem zaraz na
    początku z openonline. Udalo się z tym skończyć, wykonując cały
    cykl działań bardzo powoli - tj. co najwyżej jedno działanie
    dziennie :-), aż do chwili, kiedy cały cykl się zamknął i znowu
    wszystko było zablokowane. Wtedy poprosiłem o wygenerowanie naraz
    na nowo wszystkich możliwych haseł/pinów i po kolei udało się je
    sprawdzić (działały) i zmienić.
    Od tamtego czasu istnieje tylko problem z pierwszą próbą
    zalogowania hasłem maskowanym.

    Oczywiście to był OO, ale system Getinu to jego młodszy brat ;-)

    witrak()