  • Data: 2010-10-28 20:01:37
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: faramusz <p...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 23, 2:36 pm, "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    > Też mieliśmy podobne, dziwne perypetie.
    >
    > Robiliśmy różne kombinacje i nie udawało się zmienić hasła, bo stale
    > wyskakiwał komunikat o nieprawidłowym haśle.
    >
    > Dumaliśmy które to hasło jest wredne; wyeliminowaliśmy to pierwsze w górnym
    > polu, bo nim udało się zalogować; to nowe wymyślone też IMO nie powinno budzić
    > zastrzeżeń, bo składało się z cyfr o znaków z alfabetu bez polskich diaktryków.
    >
    > Czy Ty założyłeś lokatę i wysłałeś na podane konto forsę, zanim zostało Ci
    > otwarte konto? Bo mogę podejrzewać, że to było powodem kłopotów przy zmianie
    > hasła.

> [...]

    Czy komuś, kto miał kłopoty nie do przeskoczenia z logowaniem się lub
    ze zmianą hasła?

    Pytanie kieruję zwłaszcza do autora wątku :)

    Bo ja mam w dalszym ciągu pierepałki i dziwne doświadczenia, a pomoc
    konsultantów ogranicza się do odblokowania konta i/lub wysłania SMSa z
    nowym hasłem, z którym nowe/stare kłopoty ("Podane hasło jest
    nieprawidłowe")