  • Data: 2010-10-31 14:33:01
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witrak() <w...@h...com> napisał(a):

    @ witrak()

    > Być może rzecz jest podobna do problemów w Open Online. Tam od
    > chwili wprowadzenia hasła maskowanego zaczęły mi się pojawiać
    > problemy z *pierwszą* próbą logowania po wejściu na stronę.
    > Okazywało się, że login/hasło było nieprawidłowe. Zawsze tylko za
    > pierwszym razem. Ponieważ było to bardzo rzadkie, nie drążyłem
    > tematu. Ale od czasu, gdy używam keepassa zrobiło się to nagminne
    > (mniej więcej 50/50). Oczywiście zgłoszone i oczywiście nic...

    Ha, to nowość dla mnie (rzadko loguję się do Fajansa).
    Z ciekawości spróbowałem więc logować się. Postępuję zgodnie z poleceniem:
    &#8222;Aby zalogować się do nowego serwisu www.openonline.pl skorzystaj z loginu
    i hasła jakich używałeś logując się do lokat lub kart&#8221;.
    Czyli Fajans 'poszedł po rozum do głowy' i widząc karygodny błąd w
    &#8222;ulepszonym&#8221;
    programie, powrócił do poprzedniego sposobu logowania (bez maskowanego
    wynachodka).

    I chwała Fajansowi za to!

    Natomiast Getin z uporem tkwi nadal z bug'owym systemem, ani myśląc o pójściu
    w ślady Fajansa. Na domiar, rozmawiając z jego &#8222;Konsultantami&#8221; mamy
    wrażenie,
    że są nie świadomi problemu, albo usiłują sugerować naszą nieporadność,
    albo wiedzą o błędzie i starają się to zataić. Po kilkudziesięciu nieudanych prób
    logowania w człeku &#8222;krew wrze&#8221; i zaczyna podejrzewać istnienie cwaniaka
    zatrudnionego na etacie, próbującego wykraść hasła (pamiętamy głośną aferę w innym
    banku, gdzie pracownik systematycznie podkradał biznesmenowi kasę z konta.
    Bank ów,
    na reklamację poszkodowanego, tłumaczył się: &#8222;ten pracownik nie był
    zatrudniony po to
    by kraść klientom pieniądze&#8221; )

    > Natomiast *identyczne* pierepałki, jak opisane, miałem zaraz na
    > początku z openonline. Udało się z tym skończyć, wykonując cały
    > cykl działań bardzo powoli - tj. co najwyżej jedno działanie
    > dziennie :-), aż do chwili, kiedy cały cykl się zamknął i znowu
    > wszystko było zablokowane. Wtedy poprosiłem o wygenerowanie naraz
    > na nowo wszystkich możliwych haseł/pinów i po kolei udało się je
    > sprawdzić (działały) i zmienić.

    Nie bardzo rozumiem tego: Wygenerował Ci *wszystkie możliwe hasła* !?
    Przecież ich jest baaaardzo dużo &#8211; miałeś czas i cierpliwość by je sprawdzać ?

    Poza tym, nie kumam na czym to sprawdzanie polegało...