  • 1. Data: 2010-10-22 16:45:06
    Temat: getinonline - wrazenia ;)
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Takie male spostrzezenia na temat logowania sie w Getinonline.

    Po pierwszym zalogowaniu sie system prosi o zmiane hasla.

    Proba ustawienia krotkiego hasla konczy sie komunikatem bledu w stylu:
    "haslo za krotkie, musi sie skladac z min. 10 znakow".

    Swietnie, ustawiamy wiec haslo na 12 znakow (pierwsze haslo przyznane
    przez bank mialo 14 znakow).

    Wylogowujemy sie, probujemy zalogowac ponownie: jestesmy proszeni o
    podanie 13 i 16 znaku w hasle. Przypomnijmy, ze oryginalne haslo mialo
    znakow 14; nowe haslo ma ich 12.

    Troszke zmieszani kKlikamy wiec ponownie w "Logowanie", podajemy login,
    i jestesmy poproszeni o kontakt z dezinformacja ;) Swietne!

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 2. Data: 2010-10-22 16:58:39
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Troszke zmieszani kKlikamy wiec ponownie w "Logowanie", podajemy login, i
    > jestesmy poproszeni o kontakt z dezinformacja ;) Swietne!

    W Getinie niedopracowanie było zawsze standardem. Mam do tej pory
    niezamknięte konto w "starym getinie" z saldem 0,00 złotych. Po co? Nie
    wiem. Nie zamykam dopóki jest bez opłat.
    Ale Getin to zawsze był "folklor". Nigdy nie używałbym go jako konta
    podstawowego, najwyżej jako "n-te konto".

    wiatrak

  • 3. Data: 2010-10-22 17:16:41
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Tomasz Chmielewski" napisał:

    > Wylogowujemy sie, probujemy zalogowac ponownie: jestesmy proszeni o
    > podanie 13 i 16 znaku w hasle. Przypomnijmy, ze oryginalne haslo mialo
    > znakow 14; nowe haslo ma ich 12.

    Coś jak telekod w mBanku (tylko ilość znaków inna).

  • 4. Data: 2010-10-22 17:20:17
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > W Getinie niedopracowanie było zawsze standardem.

    Ale tu mówimy o systemie, który wystartował w ramach Open Fajans, nie?

  • 5. Data: 2010-10-22 17:36:09
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> wrote in message
> [...]
    >

    > Wylogowujemy sie, probujemy zalogowac ponownie: jestesmy proszeni o
    > podanie 13 i 16 znaku w hasle. Przypomnijmy, ze oryginalne haslo mialo

    Mnie 13-znakowe po zmianie dziala i nic sie nie dzieje.
    Natomiast samo otwieranie -juz byla wpadka. Kurier przyszedl 1 -raz z
    niepodpisana umowa, zadzwonilem i mowie, zeby przyslali kopie jak sami
    podpisza, bo ja juz podpisalem. Podobno nie mozna i znow kurier byl z nowa
    umowa, tym razem podpisana przez nich. Trudno to wszystko logicznie pojac,
    ale to przeciez Getin, to nie mozna wymagac zbyt wiele. Rewelacja to jest
    jeden z gadzetow dodawany do otwarcia konta- tekturowy dlugopis (wklad w
    tekturze)- moze to nowy trend ekologiczny, ale troche bylem zdziwiony. Mogli
    sie np. wykosztowac na gliniane zielone swinki, to nie byloby az takie
    drogie, a wygladaloby znacznie lepiej.
    Czekam juz teraz na pelna aktywacje konta.

  • 6. Data: 2010-10-22 17:49:13
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > takie drogie, a wygladaloby znacznie lepiej.
    > Czekam juz teraz na pelna aktywacje konta.

    Serio! A ja sadzilem, ze w Polsce to super nowoczesnie jest:)))
    A tu papierowy dlugopis... jaki dlugopis taka bankowosc...

  • 7. Data: 2010-10-22 18:07:47
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "pmlb" <b...@d...pl> wrote in message

    > "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message

    > Serio! A ja sadzilem, ze w Polsce to super nowoczesnie jest:)))
    > A tu papierowy dlugopis... jaki dlugopis taka bankowosc...

    Ale darmowa (taka w rozumieniu UK) a przeciez to dla ciebie najwazniejsze. W
    UK nie daja niczego przy zakladaniu konta a czesto jeszcze kaza sobie
    pokazywac rachunek za gaz (idiotyzm do kwadratu). Wspominam swoja sytuacje z
    pobytu w UK, po tygodniu przebywania, na poczatku w hotelu B&B, oraz
    posiadaniu legalnego zatrudnienia na kontrakt przy probie otwarcia konta w
    jednym z bankow zadano glupiego rachunku za prad. Nie pomogly tlumaczenia,
    ze mieszkam jeszcze w hotelu (chciano rachunek za gaz z hotelu???)

  • 8. Data: 2010-10-22 19:51:04
    Od: AW <a...@w...pl>

    W dniu 2010-10-22 18:45, Tomasz Chmielewski pisze:
> [...]
    >
    > Troszke zmieszani kKlikamy wiec ponownie w "Logowanie", podajemy login,
    > i jestesmy poproszeni o kontakt z dezinformacja ;) Swietne!

    Miałem dokładnie to samo. Zmiana hasła na 10 znaków, ponowne logowanie i
    system chce 11 znak z hasła. Po chwili konto zablokowane.

  • 9. Data: 2010-10-22 20:22:32
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    > Natomiast samo otwieranie -już była wpadka. Kurier przyszedł
    > 1 -raz z nie podpisaną umowa, zadzwoniłem i mowie, żeby
    > przysłali
    > kopie jak sami podpiszą, bo ja już podpisałem. Podobno nie można
    > i znów kurier był z nowa umowa, tym razem podpisana przez nich.
    > Trudno to wszystko logicznie pojąc, ale to przecież Getin, to
    > nie można wymagać zbyt wiele. Rewelacja to jest

    A ile czekałeś na kuriera ?. Bo ja otwarłem 17.X.
    18.X dostałem wzór umowy, a 19.X SMS że umowa wysłana a
    kurier sie jeszcze nie odezwał.

    Testowy 1 gr. doszedł, ale się zastanawiam jakbym
    przelał więcej to da się z tej kasy założyć lokatę ?
    Bo konto przy zakładaniu lokaty można wybrać
    tylko nie wiem czy przejdzie dalej.

    Ktoś to może testował ?

    Damian

  • 10. Data: 2010-10-22 20:43:31
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    W dniu 2010-10-22 22:22, Damian Niusy pisze:

    > Testowy 1 gr. doszedł, ale się zastanawiam jakbym
    > przelał więcej to da się z tej kasy założyć lokatę ?
    > Bo konto przy zakładaniu lokaty można wybrać
    > tylko nie wiem czy przejdzie dalej.

    Nie da sie. Podpisac trzeba umowe i po kilku dniach aktywacja.