  • Data: 2010-10-28 22:37:58
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    faramusz wrote:

    > Czy komuś, kto miał kłopoty nie do przeskoczenia z logowaniem się lub
    > ze zmianą hasła?
    >
    > Bo ja mam w dalszym ciągu pierepałki i dziwne doświadczenia, a pomoc
    > konsultantów ogranicza się do odblokowania konta i/lub wysłania SMSa z
    > nowym hasłem, z którym nowe/stare kłopoty ("Podane hasło jest
    > nieprawidłowe")

    Wysyłają SMS z haslem 15 znakowym co według konsultanta: "niemożliwe" -
    (system ponoc "bierze" pierwsze 14 znaków).
    Wysyłaja SMS z hasłem telefonicznym 11 cyfrowym co w/g konsultanta także
    "niemozlwe", ale tego tematu nie drązyłem...

    Hasło "nowe" t.j. wprowadzone przez użytkownika powinno mieć minimum 12
    znaków w tym *przynajmniej* *jedną* *dużą* *literę* wśród liter i cyfr -
    (nie pytałem co ze znakami specjalnymi).

    Jeśli system zaakceptuje wprowadzoną zmianę hasła i zmieni strone na kod
    potwierdzajacy, to należy poczekać na SMS, (kod n.p. podany przez
    konsultanta moze nie dzialac). - system chyba generuje SMS po otwarciu
    się tej strony.

    --
    Pozdrowienia!
    M.