    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Date: Sun, 24 Oct 2010 12:19:10 +0200

    "ztomasz" <z...@o...eu> wrote in message
    news:ia0h0j$q49$1@news.onet.pl...

    > To Ty sadziles ze pod tym zdjeciem jest osoba ktora Cie obsluguje?? Ja
    > taki czat obsluguje rowniez w mojej firmie i przez dlugi czas moje
    > nazwisko sie pojawialo przy takim zdjeciu. Oczywiscie mnie udawalo
    > kilkanascie osob :). Niektorzy klienci dziwili sie, ze jestem dostepny
    > cala dobe :). Nie sadze zeby GETIN szastal na tyle kasa zeby na kazde
    > kilkaset klientow poswiecal jednego konsultanta z tej prostej przyczyny,
    > ze to raczej technicznie jest malo prawdopobne.

    To tylko zabieg marketingowy, kto podniesie telefon, ten ciebie obsluguje,
    nie zauwazylem, zeby obslugiwala mnie ostatnio osoba ze zdjecia, bo to
    mezczyzna, a zalatwialem wszystko z kobieta. Zreszta dzwonisz na infolinie i
    skad maja wiedziec, kto dzwoni, musieliby zawsze przelaczac dana osobe po
    identyfikacji, czyli miec naprzod sztab ludzi odbierajacych rozmowy a potem
    drugi do obslugi. Zobaczymy, jak to bedzie wygladalo w przyszlosci, ale dla
    mnie to taki Open przemalowany na zielono.