    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Date: Sat, 23 Oct 2010 16:24:11 +0100

    > Bylem ponad 3 lata temu i watpie, zeby cos sie zmienilo. Nie wciskaj komus
    > problemow komunikacyjnych, bo bylem w banku z rodowitym anglikiem i tak
    > sie to odbywalo. Wszystko zalezy na kogo sie trafi i jest wielka
    > uznaniowosc w tym wzgledzie.

    Nie ma czegos takiego jak uznaniowosc na minus, juz pisalem, mozna miec
    uznaniowosc na plus, ze bez jakiegos papierka sie zrobi to czy tamto.
    Ja pierwsze konto w UK otwieralem w 1995 roku lub w okolicy a wiec sporo
    przed wejsciem polski do UE i do dzis sie nic nie znmienilo w tym wzgledzie.
    Nie ma podzialu na obcokrajowiec czy swoj. Sa konkretne warunki do
    spelnienia i koniec.
    Jak ci napisalem, mogli ci wcisnac platne konto bo zawieralo inne dodatki
    jak wymienilem np. ubezpieczenie wyjazdow zagranicznych, wiem, ze wielu
    polakow dalo sie na to skusic, zwlaszcza, ze to zwalo sie konto premium czy
    platinium, a wiadomo jak to na polakow dziala:))) w porownaniu z kontem
    basic.
    Aha, do 2007 roku (ale trzeba sprawdzic) byly jeszcze konta basic bez karty
    debetowej (w niektorych bankach -HSBC np.) dostawalo sie jedynie karte
    bankomatowa do wyciagania gotowki oraz ksiazeczke czekowa, czasem byly tez
    restrykcjie na zakladanie Direct Debit. Od 2007 juz tego sie nie praktykuje.
    Naturalnie to tez bylo za darmo. Po ok 6 miesiacach bank upgradowal to do
    konta debetowego basic. Teraz najnizsze konto to basic debet - a szkoda! Bo
    akurat potrzeba mi wlasnie konta cach tylko i wylacznie...

    > Ty wszystko wiesz najlepiej i chyba zbedna jest dalsza dyskusja, a
    > praktycznie temat dotyczy innego watku- getinonline.

    Wiem tylko to co znam z praktyki, jesli cos znam ze slyszenia pisze, ze o
    tym czy tamtym slyszalem.
    Dlatego ci caly czas powtarzam, ze mogles czegos nie zrozumiec. Zgodzic sie
    na cos na co nie musiales itp.
    osobiscie bylem przy otwieraniu chyba dziesiatek kont wiec w tym temacie
    otwaercia konta w UK faktycznie wiem chyba znacznie wiecej od ciebie.