  • Data: 2010-10-23 11:36:04
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pmlb" <b...@d...pl> wrote in message
    news:hpxwo.41471$Im6.22387@newsfe13.ams2...

    > "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote in message

    > Braki jezykowe oraz komunikacyjne.
    > Jeszcze mi sie nie zdarzylo nieotworzyc normalnego konta komu kolwiek.
    > Owszem slyszalem o tym, ze ludzie z polski otwieraja platne konta bo im to
    > wciskaja mamiac paltynowymi kartami i placisz te 8 funtow za np.
    > ubezpieczenie wycieczek zagranicznych.
    > Problemem jest nie bank ale zdolnosc twoja komunikacyjna.
    > W Uk nie ma rozgraniczenia na obcokrajowaca czy ziomala w banku, sa takie
    > czy inne regoly i moga byc ustepstwa ale na + nie na -.
> [...]
    Bylem ponad 3 lata temu i watpie, zeby cos sie zmienilo. Nie wciskaj komus
    problemow komunikacyjnych, bo bylem w banku z rodowitym anglikiem i tak sie
    to odbywalo. Wszystko zalezy na kogo sie trafi i jest wielka uznaniowosc w
    tym wzgledzie. Ty wszystko wiesz najlepiej i chyba zbedna jest dalsza
    dyskusja, a praktycznie temat dotyczy innego watku- getinonline.