  • 1. Data: 2013-06-08 10:53:27
    Temat: getin nfc i paliwo
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    nie jestem jeszcze klientem tego wspanialego banku ale w zwiazku, ze czaje
    sie juz od jakiegos czasu na to, zeby u nich zalozyc konto i ich troche
    wydoic to chcialbym sie Was dopytac o jedna rzecz a mianowicie - duzo
    jezdze, wiec zwrot za paliwo jest dla mnie fajna rzecza (ok 60l/m) dodatkowo
    mam od niedawna tel z obsluga nfc. przeszedlem do tmobile (dzis wlasnie
    wlaczyli numer...oj dlugo sie naczekalem na karte nfc...dlugo) wiec mam tez
    warunki zeby skorzystac z promocji nfc...wiec w czym jest problem? ano w
    tym, ze ponoc promocji tych nie mozna laczyc. dzwonilem na infolinie i
    cudowni konsultanci powiedzieli, ze w regulaminie nfc jest zapis, ze 50 pln
    na start w nfc i 100 pln za aktywnosc w nfc wykluczaja udzial w innych
    promocjach i gdy je zgarne UWAGA!!! - nie beda naliczali zwrotow za
    paliwo(!!!!!?????) nie bardzo wiem jak to mozliwe ale oni powiedzieli, ze
    tak jest i zawarcie promocji nfc wyklucza mnie z innych promocji z automatu
    bo niby system ich sprawdza czy bralem juz udzial we wczesniejszych
    promocjach i jesli tak to mnie dyskwalifikuje. moja watpliwosc polega na
    tym, ze o ile faktycznie w regulminie nfc tak jest to przy karcie paliwowej
    nie ma zapisu, ktory by na to pozwalal, wiec nie wiem...czy zastosowanie
    innego regulaminu(nfc) do innej karty (paliwowej) jest prawidlowe?

    czy ktos ma doswiadczenie w tej kwestii albo czy ktos zalapal sie na obie
    promocje?
    mimo wszystko nie bardzo mam ochote walczyc u arbitra i marnowac czas i
    nerwy wiec zanim otworze konto wole wiedziec czy byl ktos kto mial z tym
    problem(lub wrecz przeciwnie - ktos kto powie, ze konsultanci gadaja bzdury
    i ma kase za paliwo i aktywnosci nfc)

    pozdrawiam
    oszczedny

  • 2. Data: 2013-06-08 16:16:18
    Temat: Re: getin nfc i paliwo
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    oszczedny napisał(a) :
    > nie jestem jeszcze klientem tego wspanialego banku ale w zwiazku, ze czaje

    Ciach bełkot...

    Jeszcze jakbyś to napisał w czytelnej formie, zaczynając zdanie z
    wielkiej litery, to może bym przeczytał więcej jak 1 wiersz.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 3. Data: 2013-06-08 16:33:46
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    jak nie masz nic madrego do powiedzenia w tym temacie to moze nie odpowiadaj
    a gowniane uwagi zatrzymaj dla siebie. wniosles cos tym co napisales? nie.
    to po kiego sie odzywasz? idz na dwor i znajdz sobie zajecie

    bez pozdrowien
    oszczedny

  • 4. Data: 2013-06-08 16:53:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    oszczedny napisał(a) :
> [...]
    > a gowniane uwagi zatrzymaj dla siebie. wniosles cos tym co napisales? nie.
    > to po kiego sie odzywasz? idz na dwor i znajdz sobie zajecie

    Kolejny, co nie potrafi cytować. Odpowiada się POD cytatem, nie nad.
    Jeśli ty nie zadałeś sobie trudu by poprawnie napisać, to jak ktoś
    ma zadać sobie trud, by przeczytać ten bełkot?
    Kolejny matołek z roszczeniową postawą.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 5. Data: 2013-06-08 18:06:29
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    kolejny idota co mysli, ze jak on sie do czegos stosuje to wszyscy inni tez
    beda. pajacu nie interesuje mnie jak sie odpowiada i jakie sa ustalone
    reguly przez zbior jakichs knypkow dla ktorych bardziej istotne jest gdzie
    sie postawi kreske niz co jest zawarte w tresci ani opinia tych co sie o to
    pluja. tobie padlo na mozg cos czy zona czegos odmawia skoro podejmujesz
    walke z wiatrakami? jesli dla ciebie to za duzy trud to przeczytac to moze
    nie czytaj i nie odpowiadaj. czy ja cie zmuszam zebys podejmowal ten wysilek
    i czytal i odpowiadal? nie interesuje mnie co o mnie myslisz ani co bys
    sobie zyczyl zebym robil i jak cytowal ani jakie mial ustawione kodowanie
    ani to jaka reka mam sie w kiblu podcierac bo i tak bede robil po swojemu.
    jak dla kogos przeczytanie mnie to za wielki trud to niech sie nie wysila -
    moja strata...jakos bede z tym musial zyc

  • 6. Data: 2013-06-08 18:12:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    oszczedny napisał(a) :
    > kolejny idota co mysli,

    Nawet nie chce mi się czytać dalej. Jak już skończysz gimnazjum, to
    może już będziesz potrafił poprawnie pisać. Na razie tylko mnie
    bawisz :-) Żaden gimbus nie jest w stanie mnie obrazić.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 7. Data: 2013-06-08 18:13:06
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-08 18:06, oszczedny pisze:
    [ciach]

    w gości też wchodzisz ubłoconymi butami?

    --
    radar

  • 8. Data: 2013-06-08 18:14:48
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    wchodze

  • 9. Data: 2013-06-08 18:19:53
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    chyba sam jestes po gimnazjum skoro myslisz, ze tymi odpowiedziami
    (wskazowkami czy jak to sobie chcesz to nazwywaj) zmienisz innych. wielu
    takich jak ty od roku okolo 2000 mi sie nawija i jeszcze zaden nie wygral.
    nie chce cie obrazic tylko staram sie ci oszczedzic czasu bo widze, ze
    walczysz niepotrzebnie ale w sumie to ty marnujesz czas. z drugiej strony
    jak bys sie nie nudzil to bys go pewnie tak nie marnowal

  • 10. Data: 2013-06-08 18:29:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    oszczedny napisał(a) :
    > chyba sam jestes po gimnazjum skoro myslisz,

    Tradycyjnie, dalej nie czytam.
    Nie, nie jestem po gimnazjum. Więc może dlatego zasady zrozumiałego
    pisania i przez to poszanowania odbiorcy, są mi bliskie.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3