  • 1. Data: 2013-06-07 17:55:50
    Temat: mBank - 4 kroki do 404
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Udało się ostatnio komuś zapłacić za telefon startując z głównej strony
    mBanku?

    Jak już pozbyłem się oczopląsu z przewijania pierwszej strony i znalazłem
    "Telefonia" to pojawiają się 4 kroki (do szczęścia) i po czwartym mam to
    szczęście:
    Błąd systemu - Niewłaściwy format danych wejściowych.
    A po zaakceptowaniu mam: 404 Strona nie istnieje (na jakimś na pewno nie
    tuzinkowym tle, ale nie pamiętam).

    To tylko u mnie tak jest od kilku dni, czy to jest standardowa
    funkcjonalność nowej strony?
    P.G.

  • 2. Data: 2013-06-07 19:40:21
    Temat: Re: mBank - 4 kroki do 404
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-07 17:55, Piotr Gałka pisze:
    > Jak już pozbyłem się oczopląsu z przewijania pierwszej strony i
    > znalazłem "Telefonia"

    Gratuluję! Oczopląs wystąpił, ale telefonii nie znalazłem więc nie
    przeprowadzę testów ;)

  • 3. Data: 2013-06-07 19:51:05
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-07 19:40, osa pisze:
> [...]

    Udało mi się... znaleźć stronę ;) Po zalogowaniu do banku mam:

    SERWIS 53318788 NIE ISTNIEJE.

    A potem 404 ;)

  • 4. Data: 2013-06-07 23:55:20
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 19:51:05 UTC+2 użytkownik osa napisał:

    > Uda�o mi si�... znale�� stron� ;) Po zalogowaniu do banku mam:
    >

    > SERWIS 53318788 NIE ISTNIEJE.
    >

    > A potem 404 ;)

    Teraz nie mam, ale w pracy mam wlasciwy nr serwis id - przypomnij sie, to go podam.
    Trzeba podmienic go w adresie i ponownie zaladowac strone. Ale docelowe rozwiazanie
    polegac powinno na tym, ze mbank to poprawi. Zaloze sie, ze wpisali sweris id z
    multitransferu tu.

  • 5. Data: 2013-06-08 10:00:17
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Udało mi się... znaleźć stronę ;)

    Gratulacje.
    Nie pisałem, ile czasu ja szukałem aby się nie ośmieszać ;-)
    P.G.

  • 6. Data: 2013-06-10 09:02:30
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 czerwca 2013 10:00:17 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Użytkownik "osa" napisał w wiadomości

    > Gratulacje.
    >
    > Nie pisałem, ile czasu ja szukałem aby się nie ośmieszać ;-)
    >
    > P.G.

    Strone zasilenia tak, ale strone z prawidlowym service id do zasilenia orange?