  • 1. Data: 2013-06-07 13:52:26
    Temat: eBGZ Zaskoczyl premia
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    Nie spodziewalem sie premii w tym miesiacu za pensje w maju bo dostalem ja z
    opoznieniem dopiero w czerwcu i dlatego przebolalem strate a tu taka mila
    niespodzianka JEST cale 50 PLN Bedzie na grilla w sobote jak pogoda dopisze

  • 2. Data: 2013-06-07 14:02:29
    Temat: Re: eBGZ Zaskoczyl premia
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-06-07 13:52, Serwis pisze:
> [...]
    > niespodzianka JEST cale 50 PLN Bedzie na grilla w sobote jak pogoda dopisze

    Mnie zaskoczył kwotą 49,99 a nijak to nie pasuje do obrotu na koncie ;)

    --
    radar

  • 3. Data: 2013-06-07 15:16:45
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 13:52:26 UTC+2 użytkownik Serwis napisał:
> [...]
    > niespodzianka JEST cale 50 PLN Bedzie na grilla w sobote jak pogoda dopisze

    To tak na pozegnanie, bo nastepna premia to 1% od pensji, nie od 5tys. ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2013-06-07 16:21:40
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    "Serwis" <s...@i...com.pl> Wrote in message:
> [...]
    > niespodzianka JEST cale 50 PLN Bedzie na grilla w sobote jak pogoda dopisze

    u mojej ładniejsze połówki w ogóle pensja nie wpłynęło do bgz a
    wiśnie były, był tylko obrót 300 zł i przelew na 5 tys. Gwoli
    ścisłości pensja na początku wpływała ale, potem musiała wpływać
    tam gdzie dali kredyt na mieszkanie. A wiewiórki jak dawały
    orzechy tak dawały. co prawda teraz już pewnie ten numer nie
    przejdzie i dzisiaj też były ostatnie orzeszki

    --
    pozdrawiam
    Marcin "lolekanabolek"

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 5. Data: 2013-06-10 13:21:20
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 16:21:40 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
> [...]
    >
    > orzechy tak dawały. co prawda teraz już pewnie ten numer nie
    >
    > przejdzie i dzisiaj też były ostatnie orzeszki

    Dlaczego ostatnie? Ja tam zamierzam przelać te 5k i jeść orzechy dalej.
    W końcu to 12% w skali roku bez podatku.

  • 6. Data: 2013-06-10 13:44:42
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-10 13:21, Piotr Hołda pisze:

    > Dlaczego ostatnie? Ja tam zamierzam przelać te 5k i jeść orzechy dalej.
    > W końcu to 12% w skali roku bez podatku.

    zakładasz, że nadal nie będą odróżniać wpływu wynagrodzenia od przelewu
    z innego konta??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2013-06-10 14:28:12
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 czerwca 2013 13:44:42 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > zakładasz, że nadal nie będą odróżniać wpływu wynagrodzenia od przelewu
    >
    > z innego konta??

    Tego nie wiem. Mi wynagrodzenie wpływa do BGŻ.
    Do tej pory ponoć nie odróżniali. Właściwie dlaczego zakładasz że to się zmieni?

  • 8. Data: 2013-06-10 14:51:52
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-10 14:28, Piotr Hołda pisze:

    > Tego nie wiem. Mi wynagrodzenie wpływa do BGŻ.
    > Do tej pory ponoć nie odróżniali. Właściwie dlaczego zakładasz że to się zmieni?

    bo zwrot 1% ma być teraz od kwoty wynagrodzenia a nie od największego
    wpływu, więc wnioskuje, że uszczelnią system

    --
    pozdrawiam
    Marcin