  • 1. Data: 2013-06-07 23:52:09
    Temat: Limity kart w nowym interf mbanku
    Od: kks <k...@g...com>

    Pomijajac tematyke niedzialania limitow kart w transakcjach offline dla swoje
    kredytowki mialem np zablokowane internetowe - w PL place mtransferem

    Szukam, ale w nowym interfejsie potworku nie moge znalezc miejsca, gdzie mozna
    ustanawiac limity transakcji dziennych itd. wyplaty w bankomatach i oddzialach itd.

    Ktos widzial gdzie to jest - klikam 10 minut i pasuje, ale obawiam sie, ze celowo to
    usuneli?

  • 2. Data: 2013-06-08 00:03:20
    Temat: Re: Limity kart w nowym interf mbanku
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-07 23:52, kks pisze:
> [...]
    >
    > Ktos widzial gdzie to jest - klikam 10 minut i pasuje, ale obawiam sie, ze celowo

    Moje finanse -> karty -> WYBRANA KARTA i na stronie karty między listą
    blokad i 'całkowitym zadłużeniem" masz "Limity autoryzacyjne karty
    kredytowej" i na końcu tej belki ikonkę ^v

    po kliknięciu magiczny przycisk 'modyfikuj'

    Powodzenia!

  • 3. Data: 2013-06-10 08:59:51
    Od: kks <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 czerwca 2013 00:03:20 UTC+2 użytkownik osa napisał:

> [...]
    >
    > kredytowej" i na końcu tej belki ikonkę ^v
    >

    > po kliknięciu magiczny przycisk 'modyfikuj'

    Dzieki wielkie.
    A tyle sie nameczylem (potem zmienilem spod starego) - widac oczy juz slabe, nie
    zauwazylem akurat tej strzaleczki - moglaby zmieniac kolor przy stanie rozwiniete i
    nie, zeby bylo widac w przypadku tej i tej od blokad, ze sa w roznym stanie
    zwiniecia/rozwiniecia, bo maja rozny kolor (np szary i czarny).