  • 11. Data: 2013-06-08 18:46:43
    Temat: Re: getin nfc i paliwo
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    niestety ze gdybasz skoro ja juz jestem od dawna po skonczeniu edukacji. za
    to jak juz pewnie zauwazyles mnie zasady poszanowania nie interesuja

  • 12. Data: 2013-06-08 19:08:00
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    oszczedny napisał(a) :
    > niestety ze gdybasz skoro ja juz jestem od dawna po skonczeniu edukacji. za
    > to jak juz pewnie zauwazyles mnie zasady poszanowania nie interesuja

    Toteż, adekwatnie do tego braku poszanowania, odbiorca cię traktuje.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

  • 13. Data: 2013-06-08 19:14:04
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    a ja mam to gdzies tak jak juz wczesnej o tym napisalem.

  • 14. Data: 2013-06-08 21:38:09
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-06-08 18:12, Zbynek Ltd. pisze:
    > Nawet nie chce mi się czytać dalej.

    To po kiego (...) prezentujesz innym to ścierwo?

    > Jak już skończysz gimnazjum, to może
    > już będziesz potrafił poprawnie pisać. Na razie tylko mnie bawisz :-)

    Masz dziwne poczucie humoru. :(

    > Żaden gimbus nie jest w stanie mnie obrazić.

    Poziomem intelektualnym od tego zasrańca nie odbiegasz. Skoro bez
    ustanku smrodzisz w towarzystwie (wyciągając gówno na wierzch), zmykaj
    do KF, razem z tym chamidłem.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 15. Data: 2013-06-10 21:03:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 8 Jun 2013 19:14:04 +0200, oszczedny napisał(a):

    > a ja mam to gdzies tak jak juz wczesnej o tym napisalem.

    To się niczego tu nie dowiesz.

    A te 60 litrów miesięcznie to faktycznie kask zrywa. Przynajmniej 15kkm
    rocznie na tym wyjeździsz?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2013-06-10 21:23:04
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    nie musze sie dowiadywac bo juz wszystko wiem. nie rozumiem o co chodzi z
    60l. rozumiem, ze wyjezdzasz duzo wiecej? robie ok 25k/rok gdyz jezdze
    dieslem a nie jak pewnie przypuszczales spalajaca 15l/100km beznyna. dla
    mnie to calkiem sporo ale jak rozumiem ta ilosc na tm forum jak to piszesz
    kasku nie urywa...mnie to malo interesuje a raczej to ile dzieki
    getinowi+mille zaoszczedze

  • 17. Data: 2013-06-11 01:05:38
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 10 Jun 2013 21:23:04 +0200, oszczedny napisał(a):

    > nie musze sie dowiadywac bo juz wszystko wiem. nie rozumiem o co chodzi z
    > 60l. rozumiem, ze wyjezdzasz duzo wiecej? robie ok 25k/rok gdyz jezdze
    > dieslem

    2,9l/100? VW Lupo i zawsze z górki?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2013-06-11 07:30:35
    Od: "oszczedny" <o...@p...pl>

    p307 1.4 i duzo trasy. szybko nie jezdze wiec duzo nie spala...