    From: "oszczedny" <o...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: getin nfc i paliwo
    Date: Sat, 8 Jun 2013 10:53:27 +0200

    nie jestem jeszcze klientem tego wspanialego banku ale w zwiazku, ze czaje
    sie juz od jakiegos czasu na to, zeby u nich zalozyc konto i ich troche
    wydoic to chcialbym sie Was dopytac o jedna rzecz a mianowicie - duzo
    jezdze, wiec zwrot za paliwo jest dla mnie fajna rzecza (ok 60l/m) dodatkowo
    mam od niedawna tel z obsluga nfc. przeszedlem do tmobile (dzis wlasnie
    wlaczyli numer...oj dlugo sie naczekalem na karte nfc...dlugo) wiec mam tez
    warunki zeby skorzystac z promocji nfc...wiec w czym jest problem? ano w
    tym, ze ponoc promocji tych nie mozna laczyc. dzwonilem na infolinie i
    cudowni konsultanci powiedzieli, ze w regulaminie nfc jest zapis, ze 50 pln
    na start w nfc i 100 pln za aktywnosc w nfc wykluczaja udzial w innych
    promocjach i gdy je zgarne UWAGA!!! - nie beda naliczali zwrotow za
    paliwo(!!!!!?????) nie bardzo wiem jak to mozliwe ale oni powiedzieli, ze
    tak jest i zawarcie promocji nfc wyklucza mnie z innych promocji z automatu
    bo niby system ich sprawdza czy bralem juz udzial we wczesniejszych
    promocjach i jesli tak to mnie dyskwalifikuje. moja watpliwosc polega na
    tym, ze o ile faktycznie w regulminie nfc tak jest to przy karcie paliwowej
    nie ma zapisu, ktory by na to pozwalal, wiec nie wiem...czy zastosowanie
    innego regulaminu(nfc) do innej karty (paliwowej) jest prawidlowe?

    czy ktos ma doswiadczenie w tej kwestii albo czy ktos zalapal sie na obie
    promocje?
    mimo wszystko nie bardzo mam ochote walczyc u arbitra i marnowac czas i
    nerwy wiec zanim otworze konto wole wiedziec czy byl ktos kto mial z tym
    problem(lub wrecz przeciwnie - ktos kto powie, ze konsultanci gadaja bzdury
    i ma kase za paliwo i aktywnosci nfc)

    pozdrawiam
    oszczedny