    From: "oszczedny" <o...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getin nfc i paliwo
    Date: Sat, 8 Jun 2013 18:06:29 +0200

    kolejny idota co mysli, ze jak on sie do czegos stosuje to wszyscy inni tez
    beda. pajacu nie interesuje mnie jak sie odpowiada i jakie sa ustalone
    reguly przez zbior jakichs knypkow dla ktorych bardziej istotne jest gdzie
    sie postawi kreske niz co jest zawarte w tresci ani opinia tych co sie o to
    pluja. tobie padlo na mozg cos czy zona czegos odmawia skoro podejmujesz
    walke z wiatrakami? jesli dla ciebie to za duzy trud to przeczytac to moze
    nie czytaj i nie odpowiadaj. czy ja cie zmuszam zebys podejmowal ten wysilek
    i czytal i odpowiadal? nie interesuje mnie co o mnie myslisz ani co bys
    sobie zyczyl zebym robil i jak cytowal ani jakie mial ustawione kodowanie
    ani to jaka reka mam sie w kiblu podcierac bo i tak bede robil po swojemu.
    jak dla kogos przeczytanie mnie to za wielki trud to niech sie nie wysila -
    moja strata...jakos bede z tym musial zyc