  • 1. Data: 2013-06-07 19:15:07
    Temat: Konto oszczędnościowe z darmowymi przelewami
    Od: Benny <j...@g...com>

    Witam. Potrzebuje jakiegoś dobrego konta do mojej strategii inwestycyjnej na GPW.
    Ogólnie, póki nie wygeneruje mi się żaden sygnał, wolne środki chce trzymać na
    oprocentowanym rachunku. Jednak w momencie gdy będę potrzebował wypłacić środki,
    chciałbym to robić bezkosztowo. Który bank daje taką możliwość i jakie najlepsze
    oprocentowanie można osiagnąć?

  • 2. Data: 2013-06-07 19:45:21
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-07 19:15, Benny pisze:
    > Który bank daje taką możliwość i jakie najlepsze oprocentowanie można osiagnąć?

    Meritum 4.1% (do końca roku nie mniej niż 4%), max 5 KO, pierwsza
    wypłata za darmo

    BGŻOptima, 3.6%, bez limitu darmowych wypłat.

  • 3. Data: 2013-06-07 23:22:20
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 07 Jun 2013 19:45:21 +0200, osa napisał(a):

    > Meritum 4.1% (do końca roku nie mniej niż 4%), max 5 KO, pierwsza
    > wypłata za darmo
    >
    > BGŻOptima, 3.6%, bez limitu darmowych wypłat.

    Z BGŻ-Optima jest taki szkopuł, że środki można wypłacić tylko na
    zadeklarowany przy zakładaniu konta tzw. "rachunek powiązany", na żaden
    inny. Poza tym, (chyba) nie działają żadne szybkie sposoby płatności
    bądź przelewów, a przynajmniej ja takich nie znam. Tylko normalne sesje
    KIR.
    Nie jest to duże ograniczenie, ale jeśli kasa jest potrzebna szybko, to
    może być istotne.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2013-06-07 23:27:02
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-07 23:22, Chris94 pisze:

    > Z BGŻ-Optima jest taki szkopuł, że środki można wypłacić tylko na
    > zadeklarowany przy zakładaniu konta tzw. "rachunek powiązany", na żaden
    > inny.

    W ramach uzupełnienia: rachunek powiązany można zmienić później,
    potwierdzając dyspozycję przelewem z tego nowego rachunku, którego dane
    weryfikuje bank - zwykle wyrabiają się z aktywacją nowego rachunku
    powiązanego w dniu zaksięgowania przelewu.

  • 5. Data: 2013-06-08 22:09:06
    Od: Benny <j...@g...com>

    OK. A co z OKO w ING ? Tam można dokonać dowolną ilość wypłat w miesiącu?

  • 6. Data: 2013-06-08 22:27:04
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-08 22:09, Benny pisze:
    > OK. A co z OKO w ING ?

    Jest... na 2.5% więc nie wiem czy jest o czym mówić ;)

    > Tam można dokonać dowolną ilość wypłat w miesiącu?

    Tak.

  • 7. Data: 2013-06-08 23:29:01
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu sobota, 8 czerwca 2013 22:27:04 UTC+2 użytkownik osa napisał:

    > Jest... na 2.5% więc nie wiem czy jest o czym mówić ;)

    > Tak.

    Od kiedy tak jest? Kiedyś była jedna bezpłatna w okresie rozliczeniowym (nie mylić z
    miesiącem).

  • 8. Data: 2013-06-09 01:20:42
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 08 Jun 2013 22:27:04 +0200, osa napisał(a):

    > Tak.

    Owszem, można, ale tylko pierwsza wypłata jest darmowa, każda następna
    kosztuje 10 zł.

  • 9. Data: 2013-06-09 06:58:52
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-08 23:29, Piotr Hołda pisze:

    (ING)

    > Od kiedy tak jest? Kiedyś była jedna bezpłatna w okresie rozliczeniowym (nie mylić
    z miesiącem).

    Na zewnątrz - jedna. Na swoje direct - dowolnie wiele.
    Podobnie z walutowymi. Mam OKO w EUR i Direct (czy jak mu tam) w EUR.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 10. Data: 2013-06-09 10:52:29
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-09 01:20, Chris94 pisze:

    > Owszem, można, ale tylko pierwsza wypłata jest darmowa, każda następna
    > kosztuje 10 zł.

    Na swój ROR w ING każda jest darmowa.