  • 11. Data: 2005-11-30 23:13:03
    Temat: Re: gdzie otworzyć ROR
    Od: "piotrowski" <w...@g...pl>

    relax <r...@i...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Szukam RORu z okreslonymi parametrami:
    > - obsluga konta przez www - bezplatna wygodna i bezpieczna
    > (lepiej z hasłami jednorazowymi zamiast tokenów)
    > - niska opłata za kartę maestro albo visa electron
    > (a może jest gdzies karta za darmo)
    > - bezplatne wyplaty z bankomatów (najlepiej euronet)

    Zastanowilbym sie nad sez@mem w BPH:
    - obsluga przez internet bezplatna, wygodna i bezpieczna, nie ma tokenow, sa
    za to kody sms
    - oplata za karte maestro 2,5 zl/mc
    - bezplatne wyplaty z bankomatow bph i euronetu

    Wiec w sumie spelnia wiekszosc warunkow :)

  • 12. Data: 2005-12-01 00:35:05
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    r...@a...net.pl napisał:
    > Najlepszy Fortis, potem Inteligo, na końcu inne banki.

    I może jeszcze napisz, że najtańsze ;P

  • 13. Data: 2005-12-01 11:22:50
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 01 Dec 2005 01:35:05 +0100, w
    <e...@k...i.jego.ch
    omik>, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał(-a):

    > I może jeszcze napisz, że najtańsze ;P

    Cena miała drugorzędne znaczenie :)

  • 14. Data: 2005-12-01 20:54:42
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Nov 2005 09:33:27 +0100, ".kolina" <a...@s...com>
    wklepał(-a):

    >Wazne zeby bank byl NIEMIECKI, reszta bez znaczenia!

    A co powiesz o Bundesbanku? Dobre to jest?

  • 15. Data: 2005-12-01 21:26:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

  • 16. Data: 2005-12-01 21:27:15
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 30 Nov 2005 09:33:27 +0100, ".kolina" <a...@s...com>
    > wklepał(-a):

    > A co powiesz o Bundesbanku? Dobre to jest?

    Yhy...

    --
    Pozdrowienia

  • 17. Data: 2005-12-02 10:19:12
    Od: Krzysiek Jeżyna ze Szczecina <p...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Nov 2005 15:15:06 +0100, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Najlepszy Fortis, potem Inteligo, na końcu inne banki.

    Rozumiem, że najlepszy dla Ciebie, bo akurat dla mnie odpadają oba.
    Fortis ma za małą funkcjonalność, a Inteligo jest za drogi (choć jak
    pisał autor wątku, koszty nie są dla niego istotne).

    Ja na przykład polecam mBank i MultiBank. Kiedyś już pisałem, że
    przerabiałem w swoim życiu kilka banków, aby ostatecznie zostać przy
    takim właśnie duecie. Ale jest to wyłącznie moja ocena, którą nie
    można nazwać obiektywną. Są ludzie, którzy mocno psioczą na te banki.
    Osobiście uważam, że aby wygodnie zarządzać swoimi finansami potrzebne
    są dwa konta.

    Myślę, że takie doradzanie to bardzo trudna sprawa. Autor wątku
    najlepiej zrobi jak założy sobie konto w jednym z banków i potestuje.
    Jest to czasochłonne zajęcie, bo takie konto trzeba mieć przez kilka
    miesięcy aby zapoznać się z jego funkcjonalnością ale to jedyna droga.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 18. Data: 2005-12-02 13:05:48
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 02 Dec 2005 11:19:12 +0100, w
    <t...@4...com>, Krzysiek Jeżyna ze Szczecina

    > Rozumiem, że najlepszy dla Ciebie,

    Nie, dla pytającego.

    > bo akurat dla mnie odpadają oba.

    No, ale to co tobie się podoba nie jest przedmiotem niniejszej dyskusji :)

  • 19. Data: 2005-12-05 18:15:18
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    radekp+alpha.net.pl napisał:

    > Cena miała drugorzędne znaczenie :)

    W takim razie to i BOŚ EKOKONTO będzie dobre - 7 zł opłaty miesięcznej,
    karta Maestro z bezprowizyjnymi wypłatami z bankomatów w całym kraju, i
    przelewy przez Internet jak w mBanku - 50 groszy od sztuki...

    K.

  • 20. Data: 2005-12-05 20:00:30
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 05 Dec 2005 19:15:18 +0100, w
    <8...@k...i.jego.ch
    omik>, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał(-a):

    > W takim razie to i BOŚ EKOKONTO będzie dobre - 7 zł opłaty miesięcznej,

    Nie wiem czy to spełnia warunek wygodnej obsługi przez net.