    From: Krzysiek Jeżyna ze Szczecina <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie otworzyć ROR
    Date: Fri, 02 Dec 2005 11:19:12 +0100

    On Wed, 30 Nov 2005 15:15:06 +0100, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Najlepszy Fortis, potem Inteligo, na końcu inne banki.

    Rozumiem, że najlepszy dla Ciebie, bo akurat dla mnie odpadają oba.
    Fortis ma za małą funkcjonalność, a Inteligo jest za drogi (choć jak
    pisał autor wątku, koszty nie są dla niego istotne).

    Ja na przykład polecam mBank i MultiBank. Kiedyś już pisałem, że
    przerabiałem w swoim życiu kilka banków, aby ostatecznie zostać przy
    takim właśnie duecie. Ale jest to wyłącznie moja ocena, którą nie
    można nazwać obiektywną. Są ludzie, którzy mocno psioczą na te banki.
    Osobiście uważam, że aby wygodnie zarządzać swoimi finansami potrzebne
    są dwa konta.

    Myślę, że takie doradzanie to bardzo trudna sprawa. Autor wątku
    najlepiej zrobi jak założy sobie konto w jednym z banków i potestuje.
    Jest to czasochłonne zajęcie, bo takie konto trzeba mieć przez kilka
    miesięcy aby zapoznać się z jego funkcjonalnością ale to jedyna droga.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair