  • 1. Data: 2005-11-29 22:29:33
    Temat: [Lukas] Po imieniu, to po ramieniu...
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Witam,

    W Lukasie mialem kiedys e-Konto PRO (konto bylo w bezruchu, trzymalem tam
    troche oszczednosci, bo bylo wowczas bezplatne i mialo niezle
    oprocentowanie) i KK Visa (niezapomniana jajecznica). Jak skonczyly sie
    oszczednosci a z KK przenioslem sie do banku, co mial podglad tej karty
    przez internet zamknalem i konto i karte (bylo to w marcu 2004 r.). Dzisiaj
    dostalem imiennie zaadresowany list zaczynajacy sie od slow "Szanowny Panie
    Grzegorzu" z materialami reklamowymi i m. in. informacja o promocji, dla
    tych, co zaloza rachunek e-Konto PRO lub zainwestuja 4000 zl. To pierwszy
    przypadek, zeby bank, od którego odszedlem ponownie proponowal mi imiennie
    podjecie wspolpracy.

    Pozdrawiam, Grzegorz

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl

  • 2. Data: 2005-11-30 06:50:54
    Temat: Re: [Lukas] Po imieniu, to po ramieniu...
    Od: "rafi" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypadek, zeby bank, od którego odszedlem ponownie proponowal mi imiennie

    Ja konto w Lukasie zamknełem ponad rok temu i tez dostałem te materiały
    reklamowe

  • 3. Data: 2005-11-30 10:06:20
    Od: Krzysiek Jeżyna ze Szczecina <p...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Nov 2005 07:50:54 +0100, "rafi" <o...@o...pl> wrote:

    >Ja konto w Lukasie zamknełem ponad rok temu i tez dostałem te materiały
    >reklamowe

    He, he, ja zamknąłem u nich konto jeszcze dawniej i to takie, które na
    początku było indywidualne, następnie wspólne. Na koniec zamknąłem je
    całkowicie. Jakież było moje zdziwienie, kiedy dostałem kopertę z
    Lukasa, notabene na nowy adres, z ofertą karty kredytowej :-)

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 4. Data: 2005-11-30 20:46:49
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

> [...]
    > całkowicie. Jakież było moje zdziwienie, kiedy dostałem kopertę z
    > Lukasa, notabene na nowy adres, z ofertą karty kredytowej :-)

    No, patrzcie... A mnie nic nie przysłali, choć też zamknąłem u nich konto z rok
    temu. :-(

    m23m

  • 5. Data: 2005-11-30 21:57:08
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "m23m" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No, patrzcie... A mnie nic nie przysłali, choć też zamknąłem u nich
    > konto z rok
    > temu. :-(

    Nie chwal dnia przed zachodem słońca. Zajrzyj jutro do skzrynki
    pocztowej :-P Ja swoją też dookłądnie przejrzę, zmknąłem (zwykłe)
    e-konto w marcu 2004 r.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 6. Data: 2005-12-01 18:44:29
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    "Krzysiek Jeżyna ze Szczecina" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:0vtqo1lqh0olgcjinoe3gj324eodtfqoth@4ax.com...

> [...]
    > całkowicie. Jakież było moje zdziwienie, kiedy dostałem kopertę z
    > Lukasa, notabene na nowy adres, z ofertą karty kredytowej :-)

    Upewnie sie: najpierw rozwiazales umowe z lukasem, a potem zmieniles
    adres. I przyslali koperte na *nowy* adres?? Kurcze, jesli tak to wcale to
    nie jest smieszne.

    BTW, czy bank ma obowiazek usuniecia danych osobowych klienta po
    rozwiazaniu umowy. Zdaje mi sie, ze tak.

    Z.

  • 7. Data: 2005-12-01 19:26:25
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > BTW, czy bank ma obowiazek usuniecia danych osobowych klienta po
    > rozwiazaniu umowy. Zdaje mi sie, ze tak.

    Dane klienta musi chyba trzymać 5 lat. Do celów marketingowych to musi
    usunąć gdy klient tego zażąda.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 8. Data: 2005-12-01 19:45:37
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > BTW, czy bank ma obowiazek usuniecia danych osobowych klienta po
    > rozwiazaniu umowy. Zdaje mi sie, ze tak.

    Musi trzymac przez 5 lat wraz z historią konta ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2005-12-02 09:34:34
    Od: Krzysiek Jeżyna ze Szczecina <p...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Dec 2005 19:44:29 +0100, "ATZ Rzeszow"
    <a...@n...gazeta.pl> wrote:

    >Upewnie sie: najpierw rozwiazales umowe z lukasem, a potem zmieniles
    >adres. I przyslali koperte na *nowy* adres?? Kurcze, jesli tak to wcale to
    >nie jest smieszne.

    Dokładnie tak:-) Po dłuższym zastanowieniu się doszedłem do wniosku,
    że wpływ na to może mieć fakt, że obecnie moja małżonka posiada konto
    w Lukasie i zdaje się, że jakiś czas temu kupowaliśmy coś na raty
    poprzez ten system Lukasa. Powiązali jedno z drugim i postanowili
    znowu przesłać do mnie ofertę. Zastanawiam się tylko komu chce się tak
    bardzo grzebać w papierach. Rozumiem, że to wszystko jest w komputerze
    ale nie posądzałem, że system skojarzy te rzeczy. Wielki Brat
    patrzy... ;-)