  • 1. Data: 2005-11-29 22:40:58
    Temat: Fundusze inwestycyjne czy lokata?
    Od: "Szczepan Majdański" <m...@f...pl>

    mam 1000zl i co miesiac wplacalbym dodatkowo ok 300zl;
    oszczednosci maja byc gromadzone przez ok 6 miesiecy;

    co byscie polecali; lokate w mBank czy fundusze [kiedys sie nimi bawilem];
    a moze lokata w innym banku np. pko bp lub bgz

  • 2. Data: 2005-11-30 11:04:44
    Temat: Re: Fundusze inwestycyjne czy lokata?
    Od: "Palm" <palm@/////NIE-SPAMUJ////acn.///waw///.pl>

    Użytkownik "Szczepan Majdański" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bawilem];
    > a moze lokata w innym banku np. pko bp lub bgz
    % lokat w PKO BP - o bron cie panie boze :0
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 3. Data: 2005-11-30 11:08:49
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Szczepan Majdański napisał(a):
> [...]
    >
    > co byscie polecali; lokate w mBank czy fundusze [kiedys sie nimi bawilem];
    > a moze lokata w innym banku np. pko bp lub bgz

    A przez jaki okres czasu będziesz potem trzymał te pieniądze?

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-11-30 20:03:33
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    >
    > co byscie polecali; lokate w mBank czy fundusze [kiedys sie nimi bawilem];
    > a moze lokata w innym banku np. pko bp lub bgz

    nigdy w banku nie warto, ale zabawy proponuje w paskownicy