  • 1. Data: 2005-11-30 11:17:59
    Temat: jak dlugo otwierasz konto?
    Od: "dr_After" <dr_after@nie_istnieje.pl>

    ...chodzi o inteligo.
    Wiedziony słusznym w mym mniemaniu przeswiadczeniem, ze zyjemy w erze
    informatyzacji, wszedłem na stronę pko bp i postanowiłem dokonac
    przełomowego kroku w zyciu: załozenia konta przez internet.
    wybrałem Inteligo (raz, ze reklamuje się je jako bardzo zinformatyzowane,
    dwa, ze duza dostepnosc bankomatow, itede, itepe..)..Super. No i zaczeło
    się. A właściwie - to się jeszcze nie zaczęło:
    1. Wypełniłem formularz i otrzymałem informacje na ekranie "niebawem otrzyma
    Pan telefon..bla bla bla...". Na telefon czekałem piec dni...rozne są
    definicje słowa niebawem, jak widać. No dobra, ale w końcu ktos tam
    zadzwonił. Sprawdził wszystkie dane, głosem profesjonalnym zapewnił mnie, że
    "niebawem" zadzwoni do mnie kurier i bede miał przesyłkę aktywizacyjną...
    Wiedziony doswiaeczeniem myslalem, ze mam pięć dni z bani, okazuje sie, że
    się myliłem. Dziś mija już DRUGI tydzień a nikt się do mnie nie odezwał.
    Łącznie to pewnie miesiąc minie od decyzji o założeniu konta do jego
    utworzenia. . Czy to ma byc ta informatyzacja? czy to jest popyt regulujący
    podaż? czy to są prawa rynku? Chyba, dla testu założe sobie drugie konto.
    Jeżeli facet z drugiego banku odezwie sie wczesniej niż kurier to rezygnuje
    z szybkiego jak błyskawica działania PKO BP. Który jednak ma jeszcze
    szansę..wystarczy, zeby odezwał se ten pieprzony telefon...
    Miał ktos takie problemy z zakładaniem konta przez net?
    Bo to chyba nie jest normalne?

    drA

  • 2. Data: 2005-11-30 11:20:51
    Temat: Re: jak dlugo otwierasz konto?
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    > szansę..wystarczy, zeby odezwał se ten pieprzony telefon...
    > Miał ktos takie problemy z zakładaniem konta przez net?

    W tamtym tygodniu wypelnilem wniosek w niedziele o 23. W poniedzialke telefon z
    potwierdzeniem danych, w srode kurier mnie nawiedzil.

  • 3. Data: 2005-11-30 12:12:38
    Od: Marcin Majchrzak <m...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-30 12:17:59, na pl.biznes.banki
    (<news:dmk1j0$uhk$1@news.interia.pl>), dr_After napisał(a):

    > ...chodzi o inteligo.

    W nocy z poniedziałku na wtorek ok 1:00 wniosek, we wtorek o 11:00 telefon,
    w piątek o 18:00 kurier w domu.

    --
    pzdr
    Marcin Majchrzak

  • 4. Data: 2005-11-30 12:19:41
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Z Otchłani wyskoczył wredny demon, wcielił się w istotę znaną jako
    dr_After, która zaskrzeczała:
    > Miał ktos takie problemy z zakładaniem konta przez net?
    > Bo to chyba nie jest normalne?

    Ja zakładałem jakiś czas temu, ale trwało to od decyzji do przyjazdu
    kuriera pięć dni. Przy czym zacząłem w sobotę tuż przed południem, tego
    samego dnia około 16-ej zadzwonili. Czyli ten Twój przypadek nie jest
    normą (chyba że coś się zmieniło ostatnio), ja bym zadzwonił do leniwców
    jeszcze raz.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 5. Data: 2005-11-30 12:27:35
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    > samego dnia około 16-ej zadzwonili. Czyli ten Twój przypadek nie jest
    > normą (chyba że coś się zmieniło ostatnio), ja bym zadzwonił do leniwców

    Inteligo zawsze szybko otwieralo konto. Pare dni to bylo max. Jak jeszcze
    mieszka sie w Warszawie, to kurier dowozi nawet tego samego dnia, co dostali
    przesylke. Ja moglem miec juz we wtorek po poniedzialkowym telefonie, ale
    umowilem sie z kurierem na srode.

  • 6. Data: 2005-11-30 15:43:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    dr_After napisał(a):
    > ...chodzi o inteligo.

    U mnie to bylo 6 dni od momentu wykonania telefonu do momentu przyjazdu
    kuriera ze wszystkimi papierami itp. Po 6 dniach mialem w pelni
    funkcjonalne konto.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-11-30 17:57:30
    Od: Qlfon <r...@X...pl>

    dr_After napisał(a):
> [...]
    > szansę..wystarczy, zeby odezwał se ten pieprzony telefon...
    > Miał ktos takie problemy z zakładaniem konta przez net?

    zadzwoń i zapytaj ile razy wcześniej próbowali do Ciebie dzwonic zanim
    im się udało. a paczka pewnie już gotowa, też wystarczy zadzwonic i zapytac

  • 8. Data: 2005-11-30 19:53:27
    Od: "H.wP." <h...@h...com>

    Użytkownik "dr_After" <dr_after@nie_istnieje.pl> napisał w wiadomości
    > ...chodzi o inteligo.

    otwierałem dwa tygodnie

  • 9. Data: 2005-12-01 00:26:41
    Od: "dr_After" <dr_after@nie_istnieje.pl>

    Użytkownik "dr_After" <dr_after@nie_istnieje.pl> napisał w wiadomości

    > drA

    Dzieki za odpowiedzi.

    Zadzwoniłem w koncu na info i faktycznie - okazało sie, ze kurier miał
    paczkę już tydzien temu! Tyle, ze...nie zadzwonił do mnie (wiem, bo podałem
    nr komorki, ktorą *zawsze* mam przy sobie) i paczka wrocila do nich. Podobno
    juz odsyłają z powrotem. Pietnuje wiec masterlink a pko bp oczyszczam i mam
    nadzieje, ze nie robie tego pochopnie.

    drA

  • 10. Data: 2005-12-01 08:01:27
    Od: Michał Kaczorowski <k...@p...legnica.edu.pl>

    Duże ciach ...

    > szansę..wystarczy, zeby odezwał se ten pieprzony telefon...
    > Miał ktos takie problemy z zakładaniem konta przez net?
    > Bo to chyba nie jest normalne?
    >
    > drA

    1. Formularz ok 15:00
    2. Telefon z Inteligo ok 21:00
    3. Po 3 dniach kurier w pracy.

    Nie mogę powiedzieć, że było coś nie tak.

    pozdr,
    michał