  • 1. Data: 2005-11-29 23:03:18
    Temat: czas rozpatrzenia reklamacji
    Od: Ra <adres.w@stopce>

    Składałem jakoś koło wakacji reklamacje w millennium dot. bezzasadnego
    IMHO pobrania opłatę za wycenę nieruchomości. Przy okazji napisałem pare
    słów co o sądzę o ich usługach. Mimo szczerych chęci banku listy z
    odpowiedzią ginęły na poczcie (wyciągi w tym czasie przychodziły) więc
    po 1-2 m-cu odebrałem go w oddziale. Odpowiedź skoncentrowana na obronie
    banku zupełnie nie dotknęła pubku pt pobranie 200zł za wycenę. Tym razem
    zgłosiłem telefoniczną reklamację do reklamacji ok września. I nikt nie
    dzwonił jak dotąd. Czy jest jakieś prawo które mówi że jeżeli upłynie
    zadany okres czasu to przyjmuje się pozytywne rozpatrzenie reklamacji ?

    P. Arek

    --
    arek at aster dot pl