  • 1. Data: 2005-11-30 08:15:39
    Temat: gdzie otworzyć ROR
    Od: "relax" <r...@i...pl>

    Witam,

    Szukam RORu z okreslonymi parametrami:
    - obsluga konta przez www - bezplatna wygodna i bezpieczna
    (lepiej z hasłami jednorazowymi zamiast tokenów)
    - niska opłata za kartę maestro albo visa electron
    (a może jest gdzies karta za darmo)
    - bezplatne wyplaty z bankomatów (najlepiej euronet)

    oplata miesieczna za prowadzenie i oprocentowanie srodków maja drugorzedne
    znaczenie
    wazniejsze sa powyzsze cechy

    wplywy ok 1200 netto / miesiac

    p.s. wiem ze to juz było.... :-) mimo wszystko prosze o podpowiedzi

    dziękuję

    daniel

  • 2. Data: 2005-11-30 08:33:27
    Temat: Re: gdzie otworzyć ROR
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

> [...]
    >wazniejsze sa powyzsze cechy
    >
    >wplywy ok 1200 netto / miesiac
    >
    >p.s. wiem ze to juz było.... :-) mimo wszystko prosze o podpowiedzi

    Wazne zeby bank byl NIEMIECKI, reszta bez znaczenia!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2005-11-30 09:43:17
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "relax" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - niska opłata za kartę maestro albo visa electron
    > (a może jest gdzies karta za darmo)
    > - bezplatne wyplaty z bankomatów (najlepiej euronet)

    chyba mbank

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2005-11-30 09:56:16
    Od: "Zyga" <zyga.dude[usun_to]@wp.pl>

    mBank polecam, spelnia Twoje wymogi i ma jeszcze kilka zalet
    pozdrawiam
    Zyga

  • 5. Data: 2005-11-30 10:30:27
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    relax napisał(a):
> [...]
    > wazniejsze sa powyzsze cechy
    >
    > wplywy ok 1200 netto / miesiac
    >
    > p.s. wiem ze to juz było.... :-) mimo wszystko prosze o podpowiedzi

    Tak jak piszą pozostali mBank. Do tego jeszcze może być MultiBank. Wybór
    między tymi kontami zależny od tego czy będziesz robił dużo przelewów.

    Jeżeli nie ma dla Ciebie znaczenia opłata za prowadzenie konta to może
    Fortis Bank (7zł/mies.) ale masz wszystkie bankomaty bez prowizji.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2005-11-30 11:26:14
    Od: Krzysiek Jeżyna ze Szczecina <p...@p...onet.pl>

    On Wed, 30 Nov 2005 11:30:27 +0100, Przemek <c...@p...pf.pl>
    wrote:

    >Jeżeli nie ma dla Ciebie znaczenia opłata za prowadzenie konta to może
    >Fortis Bank (7zł/mies.) ale masz wszystkie bankomaty bez prowizji.

    e-Pakiet kosztuje 8 zł/miesiąc. Nie uwzględniłeś opłaty za kartę.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 7. Data: 2005-11-30 12:24:45
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Krzysiek Jeżyna ze Szczecina napisał(a):

    > e-Pakiet kosztuje 8 zł/miesiąc. Nie uwzględniłeś opłaty za kartę.

    Krzysiek nie czepiaj się napisałem dokładnie prowadzenie konta a
    prowadzenie konta jest 7zł/mies. Relax napisał(a): "oplata miesieczna za
    prowadzenie i oprocentowanie srodków maja drugorzedne znaczenie
    wazniejsze sa powyzsze cechy" więc nawiązałem do tego.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 8. Data: 2005-11-30 14:13:01
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 30 Nov 2005 09:33:27 +0100, w <0...@p...pl>, ".kolina"
    <a...@s...com> napisał(-a):

    > Wazne zeby bank byl NIEMIECKI, reszta bez znaczenia!

    Jesteś nowym trollem? Przedstaw się :)

  • 9. Data: 2005-11-30 14:15:06
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 30 Nov 2005 09:15:39 +0100, w <438d5fab$1@news.home.net.pl>, "relax"
    <r...@i...pl> napisał(-a):

> [...]
    > - bezplatne wyplaty z bankomatów (najlepiej euronet)
    >
    > oplata miesieczna za prowadzenie i oprocentowanie srodków maja drugorzedne

    Najlepszy Fortis, potem Inteligo, na końcu inne banki.

  • 10. Data: 2005-11-30 21:22:41
    Od: "miszka_" <p...@n...pl>

    Może jeden z banków spółdzielczych?
    --